poniedziałek, 21 sierpnia 2017

CZY W ORIFLAME SIĘ ZARABIA ?

Witajcie !
Często dostaje pytania " Oriflame?  A na tym idzie wgl zarabiać? " jasne , że idzie. ! :)
Zaczynałam od zera.. Zapisałam się aby kupić TYLKO taniej podkład.. Taniej bo aż 20 % :) Wtedy poznałam drugi sposób zarabiania..
Przedstawiałam tą ofertę nowym osobą i je zapisywalam . Takim prostym sposobem powstał mój zespół,  zespół z którym zarabiam.
Z niektórymi tylko ONLINE,  z jednymi spotykam się na kawce aby omówić i realizować cele .
Nie jestem długo konsultankta tylko 4 miesiące i wiem , że jeszcze dużo przede mną NO I PRZED TOBĄ 
Jeśli nie wierzysz,  że można to przekonaj się sama ✌✌
P.S kilka lat temu byłam w Oriflame .. Zrezygnowałam bo nie poznałam planu Marketingowego gdy Mi go przedstawiono postanowiłam spróbować, i to mnie wciągnęło,  spędzam na budowaniu grupy każda wolną chwilę i to Mi pasuje  ❤
Jedno co mogę powiedzieć,  że nie ma niczego " na wczoraj " trzeba zapracować na premie , na awanse.
Daj sobie pół roku .. Szkol się,  spotkaj z ludźmi,  aby przy kawce opowiedzieć im o naszym biznesie,  a już po tym czasie zobaczysz efekty
  ! :)














Używasz kosmetyków?  Chciałabyś dostać 20 % zniżki?  Daj znać w komentarzu

wtorek, 11 lipca 2017

ZBUDUJ GRUPE W ORIFLAME

Hej !
Szukasz dodatkowego zajęcia?  Chciałabyś dostawać prezenty , kosmetyki do przetestowania?  A może mieć zniżkę na kosmetyki i akcesoria ?
Dołącz do Oriflame!  Jestem konsultantką od marca i mam mnóstwo cudownych kosmetyków jedne kupiłam drugie dostałam za darmo , trzecie gdzieś z 100 PLN  kupione za 9.90 PLN. 
Jestem zadowolona,  że podjęłam decyzje i zapisałam do Oriflame . :)
Kosmetyki kupuje tylko dla siebie nie chodzę z katalogiem bo jestem w tym kiepska ;)
Wybrałam drugą opcje zarabiania,  a mianowcie tworze swój zespół , który tak naprawdę na mnie zarabia.  Jedyny warunek jaki muszę spełnić to mieć zo katalog 100 pp i obowiązkowo zapisywać nowe osoby . :) W mojej grupie jest już kilka dziewczyn , które podjęły dezycje , że również będą tworzyć swoje zespoły bo  naprawde można zacząć zarabiać fajne sumy poświęcają na to kilka godzin tygodniowo , a może 2 godzinki dziennie. 
Jeśli chciałabyś zacząć sprzedawać kosmetyki czy tworzyć swój zespół to zapraszam !



Dołącz do klubu zrealizuj cel i jedź za rok do Włoch  ❤❤







W trzech pierwszych katalogach nowa konsultantka otrzymuje kosmetyki o wartości ponad 300 tylko za 4.90 PLN 










poniedziałek, 3 lipca 2017

TORBA PLAŻOWA ORIFLAME

Hej ! Gdzie jest słońce?
Kto ma wakacje?  Ja niestety urlop mam w drugiej połowie sierpnia i liczę na to , że będzie cieplutko 💬💬
Dzisiaj przedstawiam Wam torbę zakupioną w Oriflame bardzo duża i śliczna.
W środku znajdziemy kilka kieszonek oraz mały woreczek , fajna jest też kieszonka z dołu torby  
Ma fajny letni kolor i wzory . 
Cena 99.99 PLN zapisując się do Oriflame zdobędziecie 20 %  zniżki ✨✨
Miłego dnia!  

czwartek, 1 czerwca 2017

Najczęściej zadawane pytania o Oriflame

Witajcie !
Dzisiaj odpowiem na kilka pytań dotyczących Oriflame .
Pewnie zadajecie je sobie przed podjęciem dezycji o dołączeniu do Nas.
Pytanie 1 ;
Czy do przystąpienia do Oriflame się płaci? 
Tak , wpisowe 4,90 PLN które jest dodawane do pierwszego zamówienia
( nie odczułam nawet tego , że miałam zapłacić ;))
Pytanie 2 ;
Czy musze zamawiać co katalog ?
Nie , nie musisz. Ale jeśli chcesz stworzyć swoją grupe i przejść poziom dalej trzeba mieć co katalog 100 PP
Pytanie 3 :
Czy muszę być osobą pełnoletnią? 
Nie musisz . Wystarczy , że masz ukończone 16 lat i za zgodą rodzica będziesz mogła się zapisać. 
Pytanie 4 ;
Czy płaci się za przesyłke ?
Jeśli masz więcej niż 100 pp nie płacisz. 
Jeśli mniej to płaci się 9.90 PLN ale możesz wybrać produkt zwalniający z opłaty
Pytanie 5 ;
Czy płaci się kare za rezygnacje z Oriflame? 
Nie , nie płaci. Po prostu nie zamawiasz i tyle :)
Pytanie 6 ;
Na czym polega tworzenie grup ?
Jako konsultant możesz zapisywać nowe osoby za które bedziesz dostawać jakis %
Progi podałam w poprzednim poście .
Wasze PP się zsumuja :)
Pytanie 7 ;
Ile dostaje % ze sprzedaży kosmetyków? 
20 % . Mamy specjalny cennik .
Ceny hurtowe i katalogowe
Pytanie 8 ;
Jak zdobyć klientki ?
Musisz pokazywać po rodzinie,  zostawiać katalogi w zaprzyjaznionych sklepach,  albo poprosić dobrą koleżankę aby również po rodzinie i koleżankach pokazała katalog. Dla sobie pewnie też zamówisz potrzebne kosmetyki :)
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania to zapraszam ❤❤❤



niedziela, 28 maja 2017

Czym jest MLM? Zarabianie w domu ?

Witaj !
Dzisiaj troszkę o zarabianiu w " domu", a mianowicie przedstawiam Wam system MLM ang. multi-level marketing, czyli marketing wielopoziomowy zwany również sieciowy . 
Jak wiecie z poprzednich postów jestem konsultantką Oriflame i w wolnym czasie pracuje w takim systemie . 
O co dokładnie chodzi ? 
Chodzi o budowanie grupy i wspólnym zarabianiu . 
Oriflame oprócz 20 % ze sprzedaży kosmetyków oferuje nam jeszcze % od sprzedaży całej grupy 
0-399 pp - 0 %
400-799 - 4 %
800-1599 - 8 %
1600-2999 - 12 %
3000-4999 - 16 %
5000-7499 - 2 0 % 
7500 i więcej - 24 % 
 Na początku zawsze jest trudno  bo trzeba zaangażowania , czasu i cierpliwości . 
Ja w swojej grupie mam 3 dziewczyny więc teraz jeśli każda z nas zrobi po 100 pp to przechodzę poziom wyżej i dostaje 4 % .  
Jeśli chcesz dołączyć do mojej grupy i potem spróbować swoich sił i zacząć sama tworzyć swój zespól to zapraszam - zostaw email , a odezwę się i we wszystkim pomogę ! ;)
Pamiętaj , że zapisując się do firmy masz program powitalny 
w 1 katalogu za zamówienie 50 pp otrzymasz tusz Giordani Gold  ( mam i bardzo polecam ) oraz tusz do kresek   .
w 2 katalogu również za zamówienie 50 p otrzymasz prześliczny portfel 
w 3 katalogu realizując zamówienie za 50 pp  otrzymasz najlepszy prezent czyli  torebkę <3 
Osobę , która zapiszesz równie otrzyma program powitalny tylko inne nagrody . 
Jeśli nie widzieliście poprzednich postów to zapraszam   
 Najlepsze kosmetyki Giordani Gold
Jakie korzyścia z Oriflame 


Pewnie myślisz , że zdobycie 400 pp jest niemożliwe . 
Też tak myślałam ale załóż , że zapiszesz do swojej grupy 3 osoby , które razem z Tobą będą zbierać zamówienia po 100 pp już masz 400 pp 
Możesz również zapisać 5 , 6 .. osób , które będą robiły zamówienia  np . po 80 pp 
Możesz zapisać tyle osób ile chcesz nie ma ograniczeń 
Właśnie zapisując jak najwięcej osób zdobędziecie większy poziom i większy % ze sprzedaży .!




Odpowiem na najważniejsze pytanie , które zadaje sobie część z Was  ; 
Czy za rezygnacje z Oriflame płaci się kare ? 
Nie ! nic nie płacisz , jeśli będziesz chciała to w każdej  chwili możesz zrezygnować , po prostu nie zamawiasz więcej kosmetyków  i tyle ;)
Żadnej kary , żadnej płatności , żadnych haczyków.

 Na koniec zostawiam link do katalogu KATALOG NR 8 ; oglądnij go i zastanów się czy rzeczywiście jest coś co potrzebujesz albo twoja rodzina jeśli tak to  już masz 1 powód aby przystąpić do Oriflame kosmetyki 20 % taniej ! 
 Dziękuje za odwiedziny oraz zapraszam do mojej grupy <3 
Jeśli chcesz możesz zarejestrować się sama ;  Nowy konsultant ,
 dostaniesz link na emaila i będziesz mogła korzystać już ze strony Oriflame i poczytać o możliwościach i sposobach zarabiania .
Daj znać jeśli będziesz miła jakiś problem ;))

 

poniedziałek, 15 maja 2017

JAKIE SĄ KORZYŚCI BYCIA KONSULTANTKA ORIFLAME ?

Hej !
Pewnie nie raz zastanawiałaś się jakie korzyści masz jeśli zostaniesz  konsultantką Oriflame .
Dzisiaj dowiesz się kilka z nich .
Pierwszą korzyścią jakaś będziesz miała jeśli przystąpisz do zespołu to kupowanie kosmetyków 20% taniej . Czy opłaca się?  Opłaca bo według mnie mamy dużo kosmetyków do wyboru ; fajnych , naturalnych i nie drogich .
Drugą korzyścią jest otrzymywanie od każdego zamówienia 20% sumy . Prawda , że fajna opcja?  Wystarczy , że pokażesz katalog 8 osobą,  które zamówią po 40 zł co razem daje nam 320 zł z tego 20 % jest Twoje. ❤ Im więcej zdobędziesz zamówień tym więcej pieniążków dla Ciebie.
Trzecią korzyścią jakie daje Orfialme są prezenty:  Ja w pierwszym katalogu otrzymałam tusz do rzęs Giordani Gold o wartości 44.99 PLN,  w drugim dostałam gratis kuleczki również firmy Giordani Gold o wartości 45.90 PLN  . Fajnie jest dostawać takie prezenty , które możesz np dać komuś na urodziny bądź po prostu sprzedać. Dostajesz też mnóstwo próbek perfum , kremów : )
Czwartą korzyścią jaką otrzymasz jest możliwość założenia własnej grupy .
Masz na pewno kuzynke , ciocie bądź koleżanke , które chciałyby przystąpić do Oriflame ? Zapisz je  , a wzamian będziesz otrzymywać jakis % z  ich sprzedaży czyli nie musisz robić nic tylko zapisać jak najwięcej osób,  które tak naprawde będą na Ciebie zarabiać.  Proste? Przekonaj się sama ! :)
Myślę,  że wystarczą Twoje chęci i motywacja,  a stworzysz własną grupe i bedzicie razem pracować na następny poziom
Właśnie piątą korzyścią jaką  będziesz miała to wyjazdy - często odbywają się spotkania konsultantek aby zdobyć nowe doświadczenia i poszerzyć swoją wiedzę na temat Oriflame .
Jeśli nie chcesz nie musisz uczestniczyć w takich wyjazdach ale na pewno będziesz dostawała informacje na emaila więc żadnego nie przegapisz . Jeśli jesteś zainteresowana zostaw adres email - odezwę się i wszystko Tobie wytłumaczę 😚 
Zapisując się dostaniesz nagrody powitalne między innymi maszynke do robienia lodów!  








czwartek, 11 maja 2017

NIESAMOWITY DODRUK JOY'A

Hej !
Wszędzie Joy , joy i joy . 
Pewnie wiecie dlaczego.. Przyznać się kto jeszcze nie zdobył gazetki ?
Joy zrobił dodruk także na pewno jeszcze bedziecie mieli okazje do zakupu ❤
Lubie DEYNN , lubię ją za to , że nie przejmuje się hejtami ,robi to co kocha i jest sobą!
Mam nadzieję,  że kiedyś będę miała okazje ją zobaczyć i chwilkę porozmawiać! 
Jak na razie śledzę ją na insta oraz snapie - codzienna dawka motywacji .
Cieszę się, że trafiła na okładkę i trzymam kciuki dalej za jej marzenia i rozwój !
Takich ludzi więcej!  
Miłego dnia kochanii ! ;))