poniedziałek, 21 sierpnia 2017

CZY W ORIFLAME SIĘ ZARABIA ?

Witajcie !
Często dostaje pytania " Oriflame?  A na tym idzie wgl zarabiać? " jasne , że idzie. ! :)
Zaczynałam od zera.. Zapisałam się aby kupić TYLKO taniej podkład.. Taniej bo aż 20 % :) Wtedy poznałam drugi sposób zarabiania..
Przedstawiałam tą ofertę nowym osobą i je zapisywalam . Takim prostym sposobem powstał mój zespół,  zespół z którym zarabiam.
Z niektórymi tylko ONLINE,  z jednymi spotykam się na kawce aby omówić i realizować cele .
Nie jestem długo konsultankta tylko 4 miesiące i wiem , że jeszcze dużo przede mną NO I PRZED TOBĄ 
Jeśli nie wierzysz,  że można to przekonaj się sama ✌✌
P.S kilka lat temu byłam w Oriflame .. Zrezygnowałam bo nie poznałam planu Marketingowego gdy Mi go przedstawiono postanowiłam spróbować, i to mnie wciągnęło,  spędzam na budowaniu grupy każda wolną chwilę i to Mi pasuje  ❤
Jedno co mogę powiedzieć,  że nie ma niczego " na wczoraj " trzeba zapracować na premie , na awanse.
Daj sobie pół roku .. Szkol się,  spotkaj z ludźmi,  aby przy kawce opowiedzieć im o naszym biznesie,  a już po tym czasie zobaczysz efekty
  ! :)














Używasz kosmetyków?  Chciałabyś dostać 20 % zniżki?  Daj znać w komentarzu

2 komentarze:

  1. Moja ciocia również jest w tym konsultantką i bardzo dobrze jej w tym idzie :) Sam zamówiłem sobie nieraz perfume i uważam że są dobrej jakości :)
    pozdrawiam tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróciłam do Ori po długiej przerwie :) Mam nadzieję, że tym razem uda mi się zostać na dłużej :) Obserwuję żeby być na bieżąco, zapraszam do siebie, po pierwszym otrzymanym zamówieniu zapewne pojawi się jakiś post z recenzją ;) Pozdrawiam Madzia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*