czwartek, 1 czerwca 2017

Najczęściej zadawane pytania o Oriflame

Witajcie !
Dzisiaj odpowiem na kilka pytań dotyczących Oriflame .
Pewnie zadajecie je sobie przed podjęciem dezycji o dołączeniu do Nas.
Pytanie 1 ;
Czy do przystąpienia do Oriflame się płaci? 
Tak , wpisowe 4,90 PLN które jest dodawane do pierwszego zamówienia
( nie odczułam nawet tego , że miałam zapłacić ;))
Pytanie 2 ;
Czy musze zamawiać co katalog ?
Nie , nie musisz. Ale jeśli chcesz stworzyć swoją grupe i przejść poziom dalej trzeba mieć co katalog 100 PP
Pytanie 3 :
Czy muszę być osobą pełnoletnią? 
Nie musisz . Wystarczy , że masz ukończone 16 lat i za zgodą rodzica będziesz mogła się zapisać. 
Pytanie 4 ;
Czy płaci się za przesyłke ?
Jeśli masz więcej niż 100 pp nie płacisz. 
Jeśli mniej to płaci się 9.90 PLN ale możesz wybrać produkt zwalniający z opłaty
Pytanie 5 ;
Czy płaci się kare za rezygnacje z Oriflame? 
Nie , nie płaci. Po prostu nie zamawiasz i tyle :)
Pytanie 6 ;
Na czym polega tworzenie grup ?
Jako konsultant możesz zapisywać nowe osoby za które bedziesz dostawać jakis %
Progi podałam w poprzednim poście .
Wasze PP się zsumuja :)
Pytanie 7 ;
Ile dostaje % ze sprzedaży kosmetyków? 
20 % . Mamy specjalny cennik .
Ceny hurtowe i katalogowe
Pytanie 8 ;
Jak zdobyć klientki ?
Musisz pokazywać po rodzinie,  zostawiać katalogi w zaprzyjaznionych sklepach,  albo poprosić dobrą koleżankę aby również po rodzinie i koleżankach pokazała katalog. Dla sobie pewnie też zamówisz potrzebne kosmetyki :)
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania to zapraszam ❤❤❤



3 komentarze:

  1. Post jak dla mnie w samą porę - w zeszłym tygodniu dostałam taką propozycję. Jednak po przemyśleniach zrezygnowałam, praca konsultantki niestety źle się wszystkim kojarzy, przynajmniej moi znajomi i rodzina kompletnie nie byliby zainteresowani takimi zakupami... Ale Tobie życzę powodzenia i dalszego rozwoju w pracy! Czy ja wiem, może ja też kiedyś przełamię się i spróbuję? ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny post ! <#
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki z Oriflame, mam wśród swoich znajomych kilka konsultantek i dziewczyny bardzo sobie chwalą tę "pracę" (bo tak można to nazwać) :)
    Świetny blog, co powiesz na wspólną obserwację? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*