czwartek, 11 maja 2017

NIESAMOWITY DODRUK JOY'A

Hej !
Wszędzie Joy , joy i joy . 
Pewnie wiecie dlaczego.. Przyznać się kto jeszcze nie zdobył gazetki ?
Joy zrobił dodruk także na pewno jeszcze bedziecie mieli okazje do zakupu ❤
Lubie DEYNN , lubię ją za to , że nie przejmuje się hejtami ,robi to co kocha i jest sobą!
Mam nadzieję,  że kiedyś będę miała okazje ją zobaczyć i chwilkę porozmawiać! 
Jak na razie śledzę ją na insta oraz snapie - codzienna dawka motywacji .
Cieszę się, że trafiła na okładkę i trzymam kciuki dalej za jej marzenia i rozwój !
Takich ludzi więcej!  
Miłego dnia kochanii ! ;))

11 komentarzy:

  1. Jakoś nigdy nie przepadałam za takimi gazetami ;/ Dawniej czytałam jedynie Bravo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bravo też czytałam 💋 Joy również kupuje bo są fajne i ciekawe informacje 😚

      Usuń
  2. Nie czytałam tej gazety chyba po nią sięgnę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś kupowałam każdy numer.
    Teraz niestety już nie.
    Stara baba już ze mnie :-)
    Za stara :-)

    Pozdrawiam cieplutko, Ania
    ksiazkowepodrozeanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zawsze można znowu zacząć czytać ;**
      Pozdrawiam ! <3

      Usuń
  4. nie wiem dlaczego, ale od dłuższego czasu nie czytam gazet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno temu czytałam gazety, czas do tego powrócić :)

    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto obserwuje DEYNN to wie o co chodzi.
    Ja niestety mieszkam w Anglii i nie mam możliwości kupienia tej gazetki.
    Choć strasznie się dołuję, bo to tak naprawdę będzie ''historyczna'' gazeta JOYA ♥

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam tą okładkę, Deynn wygląda na niej bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Deynn..na początku nie rozumiałam jej fenomenu, ale z czasem zobaczyłam zmianę jak w niej zachodzi.. Dąży do celu i zdobywa góy:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*