poniedziałek, 15 maja 2017

JAKIE SĄ KORZYŚCI BYCIA KONSULTANTKA ORIFLAME ?

Hej !
Pewnie nie raz zastanawiałaś się jakie korzyści masz jeśli zostaniesz  konsultantką Oriflame .
Dzisiaj dowiesz się kilka z nich .
Pierwszą korzyścią jakaś będziesz miała jeśli przystąpisz do zespołu to kupowanie kosmetyków 20% taniej . Czy opłaca się?  Opłaca bo według mnie mamy dużo kosmetyków do wyboru ; fajnych , naturalnych i nie drogich .
Drugą korzyścią jest otrzymywanie od każdego zamówienia 20% sumy . Prawda , że fajna opcja?  Wystarczy , że pokażesz katalog 8 osobą,  które zamówią po 40 zł co razem daje nam 320 zł z tego 20 % jest Twoje. ❤ Im więcej zdobędziesz zamówień tym więcej pieniążków dla Ciebie.
Trzecią korzyścią jakie daje Orfialme są prezenty:  Ja w pierwszym katalogu otrzymałam tusz do rzęs Giordani Gold o wartości 44.99 PLN,  w drugim dostałam gratis kuleczki również firmy Giordani Gold o wartości 45.90 PLN  . Fajnie jest dostawać takie prezenty , które możesz np dać komuś na urodziny bądź po prostu sprzedać. Dostajesz też mnóstwo próbek perfum , kremów : )
Czwartą korzyścią jaką otrzymasz jest możliwość założenia własnej grupy .
Masz na pewno kuzynke , ciocie bądź koleżanke , które chciałyby przystąpić do Oriflame ? Zapisz je  , a wzamian będziesz otrzymywać jakis % z  ich sprzedaży czyli nie musisz robić nic tylko zapisać jak najwięcej osób,  które tak naprawde będą na Ciebie zarabiać.  Proste? Przekonaj się sama ! :)
Myślę,  że wystarczą Twoje chęci i motywacja,  a stworzysz własną grupe i bedzicie razem pracować na następny poziom
Właśnie piątą korzyścią jaką  będziesz miała to wyjazdy - często odbywają się spotkania konsultantek aby zdobyć nowe doświadczenia i poszerzyć swoją wiedzę na temat Oriflame .
Jeśli nie chcesz nie musisz uczestniczyć w takich wyjazdach ale na pewno będziesz dostawała informacje na emaila więc żadnego nie przegapisz . Jeśli jesteś zainteresowana zostaw adres email - odezwę się i wszystko Tobie wytłumaczę 😚 
Zapisując się dostaniesz nagrody powitalne między innymi maszynke do robienia lodów!  








9 komentarzy:

  1. moja mama kiedyś była konsultantką :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może chce znowu być? :* są fajne nagrody powitalne i więcej możliwości ❤

      Usuń
  2. Świetny post ! Mam wielu znajomych konsultantów i zawsze cos od nich wezmę :)
    Pozdrawiam

    makelifesimpleandbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie chcesz sama spróbować być ? ❤

      Usuń
  3. No to będę musiała o tym pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz chciała to zapraszam do mojej grupy :)
      Przesle Tobie wszystkie materiały potrzebne :*

      Usuń
  4. Nie znałem zbytnio wielu korzyści, ale wiedziałem o tych promcjach. Ciekawe to jest ale do tego trzeba cierpliwości i przekonywania - a tych cech akurat mi brak
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*