poniedziałek, 6 lutego 2017

WYGRAŁAM MILION !?






     
Hej ! 
Wszędzie na YT zdrapki , zdrapki i zdrapki . Tak mnie to skusiło , że postanowiłam  spróbować zagrać .
 Nie chciało Mi się iść do sklepu specjalnie po zdrapki ale mama akurat  wybierała się na zakupy to poprosiłam aby kupiła 6 zdrapek po 1 zł i 2 po 2 zł . 
Zapraszam na konkurs do wygrania zdrapki klik tutaj

Więc mamy ; 
Tutaj wygrałam 1 zł czyli zdrapka się zwróciła ;)

 

Słonik przyniósł szczęście i zwrócił nam 1 zł ;)

Zdecydowanie 9 nie była szczęśliwa - nie mam nic ;) 

Walentynki tuż tuż.. ale niestety nie udało Mi się wygrać ;)
 
Drzewko szczęścia - brak wygranej ;)
 
Dzisiejsza nasza pensja to wygrana  aż 2 zł ;) 

I tutaj klejnoty dały Mi wygraną 10 zł ;)
 

PODSUMOWANIE : 
Na zdrapki wydałam 10 zł 
Wygrałam 14 zł w 4 zdrapkach
czyli 4 zł do przodu <3  

14 komentarzy:

  1. dobre i to ;) liczy się ciekawość i nadzieja, a jak się wygra, to wszystko cieszy ;)
    annatajemnicza21.blogspot.com
    OBSERWUJE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;)
      Mnie każda wygrana cieszy ;p
      Dziękuje za odwiedziny ;)

      Usuń
  2. tez czasem kupie, ale cos pecha mam. jakies 1zł czy 2zł się udało wygrac kiedys ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. A pomyślałby kto, że klejnoty przyniosą na więcej :) Jesteś hazardzistką :D haha, żertuję :)
    gratuluję wygranej :) Dobrze, że się chociaż część zwróciła :*
    Pozdrawiam
    www.pudernik.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, żeby następnym razem był milion;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie był ;p
      Dzisiaj pojawił się nowy wpis ;*

      Usuń
  5. Pracowałam w totalizatorze i czesto dziwiłam się ile to ludzie potrafią wydać na zdrapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dużo ;) Z nam takich co baardzo dużo wydają ;)

      Usuń
  6. Lubię zdrapki! :D
    http://aleksisaliss.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze to na plus :) ja czasami też sobie kupuję zdrapki, ale najwięcej to chyba 5 zł wygrałam w jednej :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo pozytywną osobą bardzo interesujący blog ! zapraszam do mnie oraz pozdrawiam http://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*