niedziela, 26 lutego 2017

ILE WYGRALIŚMY W DRZEWKU SZCZĘŚCIA! ?

 Hej ! 
Długo nie było zdrapek także przygotowałam dzisiejszy wpis z nimi. 
Jak myślicie poszczęści Nam się?  Bo ja myślę , że tak ;)
Więc zaczynamy i trzymajcie kciuki ;

Zdrapka słówka przyniosła nam 0 zł.


Kolejne słówka nie przyniosły Nam szczęścia ;)  


Za trzecim razem słówka okazały się super i wygraliśmy 6 zł <3 


1 Drzewko szczęścia podarowało nam 1 zł ;) 
 

drugie drzewko również 1 zł ;) 
 

  Tutaj poszczęściło nam się najbardziej aż 16 zł wygranej ;)


ostatnie drzewko i mamy 1 zł ;)
 

Podsumowanie ;
Zakupiliśmy 3 zdrapki po 2 zł oraz 4 po 1 zł razem 10 zł
Wygraliśmy ; 25 zł
Przegraliśmy ; 0  
Czyli jesteśmy na plusie 15 zł 


 

19 komentarzy:

  1. Ale super . Ja ostatnio wygrałam 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie wygrałam więcej jak 2 zł, ale kupiłam zdrapkę może kilka razy w życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Ja nigdy nie bawiłam się w zdrapki, nie mam szczęścia do takich rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Wy :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. oo! super, mi sie niestety nigdy nie poszczescilo :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko mnie dopada szczęście jeśli chodzi o takie zdrapki haha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie kupuję zdrapek. Dobrze, że coś udało się wygrać :) Można zainwestować w kolejne zdrapki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię zdrapki - krzyżówki i ostatnio miałam szczęście :) W krzyżówce za 3 zł udało mi się wygrać 60 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie mam szczescia do zdrapek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam tego typu gry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha brawo, kupiłam zdrapki może dwa razy w życiu i jakoś nie kręci mnie to :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę ryzyko, ale fajna zabawa hah

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam zdrapki! Moje ulubione to zdrapki-krzyżówki :) Ciężko jest coś w nich wygrać, ale jaka frajda przy zdrapywaniu! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*