niedziela, 12 lutego 2017

GRAMY O WIELKĄ KASE !?


Witajcie! 
Od wczoraj  z chłopakiem i znajomymi  jestem na statku Stena Line Gdynia - Karlskrona miałam wstawić post przed wpłynięciem ale nie miałam czasu , a dzisiaj  znalazłam dopiero zasięg i wi-fi dlatego teraz kolejna rudna zdrapek . 

Co tym razem udało nam się zdrapać ? 
Więc co my tutaj mamy ;

Lotek słonik nie przyniósł nam szczęścia:) 


Szczęśliwa liczba 2 również nic nam nie dała: )


Świateczne zakupy okazały się przegraną: ) 


Wypłata-  niestety również nic z tego: )




Vabank dał nam wygraną 6 zł: )



PODSUMOWANIE:  
7 zdrapek po 1 zł 
2 zdrapki przyniosły szczęście i wygraną 6 zł 
Czyli nasza przegrana 1 zł . 

Miłej niedzieli!  My jeszcze płyniemy i dobre 4 godziny na morzu przed nami ❤
O 19.30 będziemy na miejscu w Gdyni 😻


6 komentarzy:

  1. Oh karlskrona mieszkasz Tam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie ;)
      tylko malutki wypad był ;) ;*

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej , oby było więcej zapraszam na
    http://zapiski-z-kultura-by-nadine.blogspot.com/








    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Nie) dziękuję ;)
      Zaraz lece na twój blog ;*

      Usuń
  3. Gratuluję i miłej podróży.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te zdrapki, potrafią uzależnić :) Ja również jestem wielką miłośniczką.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*