środa, 8 lutego 2017

GDZIE TA WYGRANA ? SŁÓWKA PRZYNIOSŁY SZCZĘŚCIE !

    
Hej !
 Dzisiaj nadchodzą zdrapki , poprzedni post dotyczący nich miał dużą liczbę wejść z czego bardzo dziękuję i zapraszam na kolejną rundę !

Jak wiecie z pierwszej rundy wygrałam 14 zł i postanowiłam je wymienić na 7 zdrapek po 2 zł. 
Zapraszam na konkurs do wygrania zdrapki klik
Więc co my tutaj mamy ;

4 razy pensje , które nie przyniosły nam szczęścia ;)
     
 

 
 
 

Zodiak strzelec także nie był szczęśliwy ;) 
Kto jest strzelcem ? Przyznać się ;)
 

2 zdrapki słówka okazały się nieco bardziej szczęśliwe i jedna z nich dała nam 6 zł ;)
 
 



PODSUMOWANIE : 
Wydaliśmy 14 zł  ( z poprzedniej wygranej )
Wygraliśmy 6 zł w jednej zdrapce ;)
Do zobaczenia w komentarzach i następnych postach <3 


9 komentarzy:

  1. Haha, zawsze coś! Gratuluję :D

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM




    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raz oglądałam filmik na YT, gdzie facet kupił zdrapki za 1000zł, a wygrał połowę ;/ Uważam, że trzeba mieć szczęście, aby wygrać więcej kasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie oglądałam takie filmiki :) ale ja bym tyle nie wydała na zdrapki 🙈

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej:) zawsze lepiej coś niż wcale :)
    Zapraszam: ALLIXAA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ja uwielbiam zdrapki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*