piątek, 17 lutego 2017

ELEGANCJA KONTRA SPORT / DOMODI

Witajcie ! 
Jaki styl wolicie ; sportowy czy elegancki ? Bo ja zdecydowanie wole sportowy look. 
Mogłabym cały czas nosić dresy , dresy i dresy. Chociaż są czasami takie dni kiedy lubię włożyć coś eleganckiego koszule czy spodnie jeans bądź skórzane ❤
Na domodi stworzyłam dwie stylizacje.
Na pierwszym miejscu oczywiście sport : czyli leginsy Adidas , bluza pudrowa ( uwielbiam ten kolor ) do tego plecak i czapeczkę również firmy Adidas .
I do uzupełnienia stylizacji buciki i  okularki zerówki 

A tutaj elegancka stylizacja  połączona z naszywkami . Uwielbiam je   , a wy ? 
Wybrałam dwie pary bucików wysokie botki oraz balerinki , które jak dla mnie są najbardziej wygodne 
 Dziękuje , że odwiedzacie mój blog , zostawcie linki do Waszych bardzo chętnie poczytam Wasze wpisy ;)
Miłego dnia ! 

3 komentarze:

  1. Amazing! Loving every single item!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie 1 zestaw bardziej mi się podoba :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam obydwa style i nie jestem w stanie się zdecydowac na jednej ;p czasami uwielbiam założyć dresy i adidasy, a czasami wskoczyć w szpilki i elegancką sukienkę :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*