środa, 21 grudnia 2016

MERY CHRISTMAS

Hej !
Macie już prezenty gotowe ? Ja jestem w połowie pakowania jeszcze kilka niespodzianek i gotowe !
W tym roku prezenty pakuje z chłopakiem jesteśmy ponad 2 lata razem więc postanowiliśmy,  że wspólnie robimy paczki  i nie używamy zwykłych torebek idąc na łatwizne tylko spakujemy w ozdobny papier i przyznam ,że ma to swój urok.
A odnośnie choinek  jak jest u Was z ubieraniem ? 
Robicie to szybciej czy czekacie do wigilii ?
U mnie jest tradycja i ubieramy akurat w dzień Wigilii <3 
Wszystkim którzy tutaj zaglądają życzę Wesołych i spokojnych świąt !
Aby każdy z Was przeżył je w jak najmniejszym stresie i co najważniejsze z ukochanymi osobami  ;)
 

 

 

14 komentarzy:

  1. Ja choinkę już ubrałam, dzisiaj lepie pierogi:D

    OdpowiedzUsuń
  2. my z chłopakiem w sumie Święta spędzamy osobno, ale prezenty dla wszystkich wybieraliśmy wspólnie, więc też można powiedzieć, że dajemy je razem. ;) ale w tym roku stwierdziłam, że trochę na łatwiznę pójdę i wszyscy dostaną jedną wielką paczkę, w której będą prezenty, bo jest ich stanowczo zbyt dużo, żeby każdy pakować osobno. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. takie prezenty pakowane w papier ozdobny wyglądają naprawdę fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty już prawie wszystkie gotowe! Ale przygotowań ciąg dalszy :) super post :)

    U mnie również wpis świąteczny - Zapraszam! :*
    Www.werrru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. great Post darlin!

    xxx
    Imran
    www.fashionloverimran.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie takie pakowane prezenty mają w sobie o wiele więcej uroki i widać, że ktoś się napracował. No i dla otwierającego to też duża radość, bo rozpakowanie zajmuje trochę więcej czasu i większe napięcie podczas otwierania :D

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki cudowny świąteczny klimat na zdjęcia, super wyglądają te pierniczki :)
    Wesołych świąt !!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U tydzień przed świętami ubiera się choinkę :) Cudne, klimatyczne zdjęcia! Wesołych świąt! :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt ! :*.

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zawsze ubierałam choinkę w Wigilię ale w tym roku zrobiliśmy wyjątek :)
    Wesołych świąt!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie też wszystkiego dobrego!

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia kochana! :)

    obserwuję cię→ mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*