czwartek, 24 listopada 2016

TRAPERY /PINK /CZASNABUTY

O jeja.. Jak długo mnie tutaj nie było!
  Dopadła mnie choroba więc jest jeden plus bo mogę tutaj zawitać .
Dzisiaj przychodzą do Was z butami od czasnabuty . Przyszły mrozy ,a tak naprawdę nie miałam żadnych dobrych butów na taką paskudną pogodę.  Szafa butów,  a zimowych brak.. Długo zastanawiałam się nad zakupem tych traperów ale w końcu je mam.  Są bardzo śliczne i wygodne no i mają mój ulubiony kolor  , mają materiał w środku więc z pewnością będzie cieplutko 
Co do rozmiaru to wybrałam taki który nosze czyli 40 i pasują idealnie także , jeśli zastanawiacie się jaki rozmiar kupić to wybierzcie swój rozmiar nie większy czy mniejszy jak to czasami z niektórymi butami bywa , że mają inną rozmiarówkę . 


Miłego dnia !  

10 komentarzy:

  1. Mimo ze wiekszosc butów z czasnabuty strasznie smierdzi te wygladaja ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są świetne! Sama takie mam i jestem mega zadowolona :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas 😍
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buciki. :)
    zapraszam do udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam trapery :)
    Twoje bardzo fajnie się prezentują.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super buty! Moja siostra strasznie ubolewa, że nie ma już rozmiaru na stronie :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie różowe cudeńka :) Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*