piątek, 14 października 2016

MACARONS LOVE

Hej !
W końcu mam ! Cały czas na nie polowałam w lidlu i nie mogłam ich dostać, a specjalnie z internetu nie chciało Mi się zamawiać . 
Dzisiaj poszłam z mamą zobaczyć co ciekawego jest w lidlu i dla mnie było właśnie  to Macarons czyli ciasteczka mrożone w różnych smakach i barwach. 
Fakt są trochę drogie bo 12 makaroników 14 zł ale są mega pyszne . Znajdziemy je w kilku smakach  : malina , pistacja,  kawa oraz czekolada . Fajne jest jeszcze to , że są one troszeczkę mrożone i nadzienie w środku jest takie  jakby gumowe i za to bardzo pyszne . 
Próbowałyście je ? Który smak Wam najlepiej przypadł do gustu ? 🌞🌞
Mi najbardziej Malina <3 












25 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że są dostępne w Lidlu : Będę na nie polować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

      Usuń
  2. Nie jadłam nigdy takich. :(
    Chyba czas sprobowac ! :)

    Zapraszam do mnie kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. jadłam kiedyś makaroniki, ale dla mnie były trochę za słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie próbowałam jeszcze, ale wyglądają niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie próbowałam, ale ciągle na nie poluje <3

    Zapraszam :) Jeśli ci się podoba - zaobserwuj :) Odzwdzięczę się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostanie też je upolowałam, wszystkie smaki pyszniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jadłam ich , muszę kiedyś się skusić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jadłam tych z lidla, ale kupione w cukierni. Moje jyły... chyba ta beza byłą z kawałkami orzechów lub migdałów, a nadzienie o smaku mięty. Jak dla mnie były ciut za słodkie, ale ten miętowy krem- pycha :D
    Obserwuję :)
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Są naprawdę dobre ale jednak wole takie świeżo zrobione nie mrożone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy ich nie jadłam ale wyglądają przepięknie <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde musze je kiedys spróbować! Wygladają pysznie :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Już od dawna chce spróbować tych pyszności :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pysznosci! brakuje mi tego tutaj w USA!
    zapraszam u mnie nowy wpis z wycieczki do Las Vegas :)

    http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com/2016/10/las-vegas-being-in-middle-of-nowhere.html#more

    OdpowiedzUsuń
  14. W Lidlu ? -.- Nigdy nie widziałam. Teraz będę się rozglądać za nimi jak szalona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Często bywam w Lidlu, ale nigdy się z nimi nie spotkałam :) Super post, na pewno będę się za nimi oglądać ! :) Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze chciałam je spróbować :) wyglądają tak smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj to coś dla mnie, wyglądają przepysznie <3

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*