wtorek, 20 września 2016

SECON HAND / SWEATER/ SHIRT


Hej ! Gdzieś widziałam post o zdobyczach z secon handu i postanowiłam , że jak będę miała sobotę wolną to wybiorę się z przyjaciółką do jednego wybranego lumpeksu  . Kilka dni temu 
Na instagramie ( twinstyl ) wspomniałam o  takiej wyprawie i dzisiaj przychodzę z postem dotyczącym moich łupów . 
Razem zapłaciłam 34 PLN za 6 rzeczy . To naprawdę malutko 

1. Bordowa bluzka z rękawem 3/4 -> 4 PLN





2. Szara bluzeczka z różowymi paseczkami również w cenie 4 PLN


3. Kolejna prawie taka sama bluzeczka co dwie poprzednie ( lubię takie fasony ) 4 PLN


4. Brzoskowiniowy sweterek w kropeczki , ma bardzo fajny gruby materiał ; 8 PLN


5. Sweterek na guziki 6 PLN 

6. Ombre sweterek <3 8 PLN 

Jeśli macie u Siebie takie posty to chętnie je zobacze <3 
Czekam w komentarzach ;*

24 komentarze:

  1. Fajne rzeczy ja niestety nigdy nie mogę trafić na nic co by mnie zainteresowało więc zazwyczaj wychodzę z niczym :P

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio nie mam czasu na lumpeksy niestety.. sweterek w kropki extra!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy, ten sweterek w kropki cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, obserwuję ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek w groszki jest cudowny. <3 W ogóle ekstra łowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzoskwiniowy sweterek jest słodki!

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, nowy wpis klik ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne bluzki :) Ta ostatnia *-* cudna

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. super łupy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne rzeczy :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy upolowałaś ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten brzoskwiniowy sweterek jaki słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne rzeczy w super cenach!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ładniutkie rzeczy :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile pasków!
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham lumpeksy :)

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*