piątek, 16 września 2016

KOSZULA KRATA / FASHION DAY \ LOOK


Hej !
 Dzisiaj przychodzę z koszulą w kratę. Zawsze chciałam ją mieć w swojej szafie aż w końcu zdecydowałam się ją kupić była w tak niskiej cenie że wzięłam ją bez wahania -  24 PLN : ) 
Buciki kupiłam w dzień robienia zdjęć dostałam je u Chińczyków w cenie 59 PLN
 choker również w cenie 7 PLN
 spodnie ekoskórka z mojego butiku - 35 PLN 
Czyli cała stylizacja kosztowała mnie 125 PLN
P.S ; Zaczynam stosować olejek kokosowy czy któraś z Was używała do włosów ? Jakie efekty ? ;) 
















22 komentarze:

  1. Super stylizacja :) Nie używam, niestety więc nic nie pomogę w tym temacie :)

    Zapraszam :) Jeśli spodobał ci się blog - zaobserwuj :) Odzwdzięczę się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. great look!

    you have a very nice Blog, would you like to follow each other? Iam following you now!

    xxx
    Imran
    www.fashionloverimran.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba ta koszula :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, połączenie koszuli w kratę z czarnymi spodniami coś pięknego ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolorystyka Twojej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie! Też używałam oleju kokosowego, ale niestety jeszcze bardziej zaszkodził moim rozjaśnionym końcówkom :c

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, bardzo mi sie podoba :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię i często właśnie noszę koszule w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ta koszula, ja uwielbiam czerwone koszule w krate :)

    nahtural.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Krata zawsze na topie :) buty są ekstra :) Olej kokosowy użyłam tylko 3 razy i pomógł mi niewiele :D Jakoś ciągle zapominam o nim przed myciem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne zdjecia i swietna stylizacja :) wspolna obserwacja ? zapraszam<3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie Ci w tej koszuli :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny choker, wariuję na ich punkcie ostatnio *.* koszule w krate uwielbiam ♥
    co do oleju kokosowego to stosuję go od pewnego czasu i moim włosom bardzo pomaga :D odżywia, dodaje blasku, ogólnie lepiej się układają :) mam nadzieję, że i tobie się sprawdzi :))
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Kraty chyba nigdy nie wyjdą z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ladne buty:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*