środa, 14 września 2016

AUDI / BLUZA / SHIRT MAGIC

Hej ! 
niedługo Dzień chłopaka 
Macie swoją drugą połówkę ? Nie wiecie co kupić jako prezent ?  Ja już mam  bluzę z nadrukiem 
Moje słońce bardzo lubi swoje autko wiec postanowiłam zamówić bluzę z napisem audi .
Materiałowo jest super , delikatna i cieplutka . 
Sklep ma przeróżne wzory ; Fan-page Magic shirt , allegro ; klik

Wysyłka odbywa się bardzo szybko także do 4 dni powinniście już mieć swój prezent . Jestem bardzo zadowolona ;))

Macie jakieś inne pomysły na prezent ? 


15 komentarzy:

  1. Ja się kocham w BMW, ale bluza rzeczywiście świetna :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam BMW ale powoli zaczynam wkręcać się w Audi :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Własnie dzisiaj rozmyślałam nad tym kolorem :p

      Usuń
  3. Bluza mega!! ;D
    Pozdrawiam i Obserwuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie taka bluza ale albo z BMW albo z Porsche <3
    http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com/ - prosto z USA ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie w moim guście, ale bardzo do Ciebie pasuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja swojemu kupiłam bluzę 4F ;) ale narazie udaję przed nim, że zupełnie o tym nie myślę ;p i niech tak myśli, aż do 30.09

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. What a wonderful photo! Great sweatshirts!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest prezent dla chłopaka? Pytam, gdyż Ty w niej chodzisz i mnie to trochę zmieszało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubrałam ją tylko na chwilę do zdjęć aby pokazać jak wygląda na kimś 💖 nietrwało to nawet 10 minut :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*