poniedziałek, 29 sierpnia 2016

SUMMER / FASHION / BAG

Dzień dobry !
Już za kilka dni koniec wakacji udało Nam się skorzystać z pięknej pogody i wczoraj pojechałam z chłopakiem i jego rodziną nad morze ! Więc morze w tym roku w pełni zaliczone bo na urlopie nie było tak cieplutko i nie kąpałam się  :))
Dzisiaj przedstawiam Wam malutka torebke i bluzke Adidas ( replika )
Dużo z Was pewnie nie toleruje replik ale ja jestem za . Szkoda mi wydać kase na coś co włoże kilka razy Wole ,kupić coś taniej i nie będzie Mi szkoda wydanych pieniążków . Chociaż nie raz zastanawiałam się nad orginałem , kto wie może kiedyś się skusze na taki zakup .
 A co Wy myślicie o tym ? Orginał czy replika ? 








11 komentarzy:

  1. wow ale śliczna ta torebka:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest śliczna! pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. również jestem za :d po co wydawać tyle pieniędzy i skoro i tak się w końcu znudzi ;d a tak można kupić kilka taniej ;) ładna bluzka ;)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, koszulka wygląda super.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna torebka:)
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa torebka, na pewno niespotykana :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie uważam tylko rzeczy, które chcą udać oryginał. Czyli na torebce jest nawet logo i wszystko tak starannie zrobione, że można się nabrać. Repliki są OK zwłaszcza, że tej części garderoby u mnie nigdy dość :) Ale wiem, że jak tylko nazbieram pieniążki to kupię jakąś markową , klasyczną torebką :)
    Piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna torebka! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*