poniedziałek, 8 sierpnia 2016

MICKEY MOUSE / DRESS JEANS / CROPP



Witajcie  !
Wkońcu zaczęłam urlop i mam więcej czasu na bloga chociaż jutro jadę po kuzynów i kuzynke i 3 dni będą u mnie. 
Dzisiaj wybieram się z siostrą do Galerii Bałtyckiej i może kilka łupów przybędzie . 
Może znajdę coś w myszka miki . 
Uwielbiam , a wy ? Dostałam zegarek na urodzinki w mickey i dobrałam bluzkę , buciki ( malowane na zamówienie ) i jeasnową spódniczke z croppa ( na promocji po 40 PLN ) .
Znacie jakieś stronki gdzie dostanę ubrania z motywem myszka miki ? 
Czekam na linki w komentarzach <3
I dziękuje , że odwiedzacie mojego bloga .
 Pozdrawiam !

















11 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, miki wymiata :)

    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Miki i Mini! Chyba nigdy mi się nie znudzi, choć wcale nie jestem taka najmłodsza ;) To mimo wszystko słodki i ponadczasowy motyw, mogący wypełnić każdą stylizację. U Ciebie super się prezentuje.

    buziaki!
    Zapraszam do nas na teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing outfit!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, może troszkę za dużo myszki. Ale to zależy od indywidualnego gustu. Pasują Ci takie kolory!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/sniadanie-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :) Jak dla mnie za dużo myszki ale jak ktoś lubi to czemu nie :) https://blogyoursdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow jak uroczo. Buty genialne :) Bluzka również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bluzeczka, słodko wyglądasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze zestawienie! Wyglądasz świetnie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*