piątek, 12 sierpnia 2016

CATALEYA BUTIK / SHOP / FASHION

Witam
Już piątek się kończy  i urlop Mi ucieka . Jutro jadę z Moim Serduszkiem nad morze i w poniedziałek wracamy . ! ;)
Dzisiaj jeszcze zdążyłam odebrać towar do butiku i  przedstawiam Wam kilka nowości ; 
Na wszelkie pytania dotyczące sprzedaży odpowiem na ;  Cataleya Butik
Dużo z Was pisało do Mnie w sprawie współpracy i nie odpisałam jeszcze ponieważ wiadomości trafiały do folderu SPAM i nie dawno je odkryłam ;( 

Ale spokojnie jeśli będę potrzebowała dziewczyn do współpracy to jesteście pierwsze na liście i się odezwe .


1. 59 PLN 


2. 40 PLN
 3. 39 PLN
 4. 42 PLN
5. 30 PLN

Zostały mi jeszcze koszule z naszywkami i jest na nie promocja jak i na wiele innych produktów ;

1. 30 PLN


2. 35 PLN 

 3. 20 PLN 

Zapraszam do polubienia butiku <3 
Będzie mi bardzo miło , dużo to dla mnie znaczy ;)
Miłego !

5 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy :-) Najbardziej w oko wpadły mi te płaszczyki :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow widzę kilka fajnych perełek <3
    ______
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  3. buty! <3
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz własny butik? :O ale super! marzyło mi się kiedyś żeby mieć własny sklep z ubraniami hihi :P
    fajne ubranka, różowe buty jak i ostatnia koszulka najbardziej wpadły mi w oko :)
    powodzenia w rozkręcaniu biznesu :*
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*