wtorek, 19 lipca 2016

WHITE BOHO / BAG / WATCH

Dzień dobry ! 
Lubicie styl boho ? Ja polubiłam zresztą na początku gdy coś zobacze pierwszy raz i mi się nie spodoba to wiem , że to kwestia czasu , że będę tą rzecz miała . I tak było z sukienką , którą dzisiaj wam pokazuje . Ma fajny delikatny materiał i idealnie nadaje się na upalne dni chociaż takich w tym lecie malutko ale zawsze coś , liczę tylko na słoneczko gdy będę miała urlop od 7 do 16 sierpnia. Wkońcu może jakieś normalne zdjecia będą ;))

Dziękuję za wszystkie komentarze ! 
Ciesze się , że tutaj zaglądacie ! ;*













20 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka,
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebka i sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz, torebka cudna!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing post, dear! :)
    Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    vesnamar.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest urocza! No i ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, zegarek jest genialny :) Sukienka również przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka prześliczna, taka dziewczęca. Razem z tą torebką tworzy świetny zestaw na plażę, moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka, wyglądasz ślicznie, obserwujemy ? :)
    https://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam identyczną sukienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka bardzo Ci pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka :)) torba śliczny letni kolor :))

    kobietynaobcasach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam boho o zgadzam się, że pasuje do niego idealnie torba w stylu obag. Też mam taką, ale pomarańczową, ale stylizacji z niej jeszcze nie zdążyłam sfotografować. Liczę na to, że przed końcem lata mi się to uda... -_-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*