czwartek, 21 lipca 2016

SUMMER/ FREE DAY/ MILK SHAKE



Hejka ! 
Dzisiaj przepis na lodowy koktajl . Żałuje tylko , że nie zrobiłam konkretnych zdjęć ale nie planowałam wtedy , że pojawi się taki post . No ale stwierdziłam,  że podziele się z Wami chociaż to nie jest jakiś mega przepis i każda z Nas może wykombinowac coś takiego.  
Co nam będzie potrzebne
👍 mleko ( pól litra ) 
👍 lody ( według własnego smaku . Ja wzięła truskawkowo- śmietankowe )
👍 borówki 
👍 banan 
👍 bita śmietana ( w sprayu ) 
Co robimy
Pierwszym etapem będzie zmiksowanie lodów z mlekiem . 
Ja wzięłam pól litra mleka i pól litra lodów i w sumie jeszcze dodawałam.  Warto posmakować gdy się zmiksuje. Dosypałam też kilka borówek i banana aby je razem połączyć  
Do szklanek na dno wsypałam kilka borówek i kilka kawałeczków banana . zalałam to do połowy koktajlem i dodałam dwie łyżeczki normalnych lodów , a następnie zalałam znowu koktajlem ale nie dokońca bo jak zdąrzyłyście  zauważyć to dodajemy bitą śmietane do dekoracji i pozostałe borówki i banany .  Możecie dodać co tylko chcecie orzeszki rodzynki czy wiórka kokosowe .
Koktajl jest dość syty i po jednej a nawet nie pełnej szklance miałam dość: ) 








Macie jakieś swoje sposoby na koktajle ? Niekoniecznie mogą być lodowe :)

18 komentarzy:

  1. wow ale mi smaków narobiłaś:) wyglądają rewelacyjnie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś smaka ;) Wymienie mleko na napój bez laktozy i zabieram się za robienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ! :*
      Bardzo dobre :)
      Dziękuję za odwiedziny bloga 💋

      Usuń
  3. Borówki, kocham <3
    fajny pomysł, lubie takie posty :d

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pyszne desery , z przyjemnością wykonam je w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepysznie wygląda :) Pozdrawiam z Madrytu!!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam! Szukałam właśnie jakiegoś fajnego pomysłu na koktail i znalazłam! :D Dobre też jest np. Zmiksowane truskawki z kefirem, cukrem i dowolną dekoracją czy banan z mlekiem kokosowym lub poprostu lemoniada :D Fajnym pomysłem na upały jest też kawa lub herbata mrożona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają jak z jakiejś kawiarni ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie koktajle ! <3

    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaraz do Ciebie wpadam na te koktajle *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda obłędnie! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Omg ale przesmaczyście :D Ja też mam jagódki w domu od babci, ale bez bitej śmietany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog i bardzo ładne zdjecia. ten deser wyglada przepysznie !
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda przepysznie :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*