poniedziałek, 25 lipca 2016

FUNNYCASE / PHONECASE/ ALLEGRO



Cześć!  
Lubicie ozdabiać swój telefon ? Ja uwielbiam obudowy na telefon i dzisiaj Wam pokaże 4 , które zamówiłam na allegro i szczerze tą firmę polecam ! 
Wybrałam usta , serduszka i dwa takie same wzorki ale " materiał " inny.  Nie wiem jak to poprawnie nazwać.  Musiałam wpisać zły kod przy zamawianiu bo chciałam inny wzór emotiki . Ale i tak bardzo Mi się podobają . Szukałam w każdym sklepie w obrębie mojej miejscowości i tylko można było kupić zwykle bez żadnych ozdób case . Ostatnio byłam w Galerii Bałtyckiej i tam nawet nic nie znalazłam więc postanowiłam zamówić tylko jedna: p nie mogłam się zdecydować która wybrać i z jednej obudowy wyszły 4. 
Podobają Wam się?  Po więcej zapraszam do funny case -> Sklep . Znalazłam ich stronke oraz znajdziecie ich na instagramie pod tym samem nickiem 🙊🙊









Do każdej obudowy otrzymujemy folie na ekran 🙊
Milego dnia ! 
Zmykam robić cukinie z serem i pomidorami . Robie pierwszy raz więc mam nadzieję,  że będzie pysznie . 


19 komentarzy:

  1. Ja źle wspominam przygodę z FunnyCase.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czemu ? :) ja pierwszy raz zamówiłam od nich obudowy i jestem zadowolona :*

      Usuń
  2. Oo jakie urocze casy!♥ Uwielbiam FunnyCase! :D

    Buziaki xx♥zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są! Ja z kolei nie lubię kolekcjonować case'ów. Kupię jeden i jak się zniszczy to kupuję następny. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale są boskie :o
    mozesz poklikac u mnie ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh very cute cases darling!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie świetne:) z ustami moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie są super, a najbardziej podoba mi się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentują! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Są strasznie urocze! Podobają mi się! ^^

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne obudowy :) wspolna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się obudowa z piórkami/łapaczem snów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne obudowy. Ja mam dwie i jestem z nich zadowolona :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*