piątek, 29 lipca 2016

FRĘDZLE/ LOVE PINK / ROWEREK

Witajcie ! 
Trzeci dzień jazdy na rowerku stacjonarnym za mną 💗 Jestem jak narazie zadowolona ; 1 dzień  10 km , drugi 20 
A dzisiaj 3 dzień 23 km za mną . Mam nadzieję,  że znowu się nie poddam.  Bo już było tak kilka razy. 
Czas pokaże!
  Dzisiaj na zdjęciu bluzeczka z frędzlami .  Nie byłam przekonana co do frędzli i jest to mój pierwszy zakup . Bluzke dostałam tylko za 12 PLN 🙊 Więc aż żal było się nie skusić. 
Buciki przedstawiałam w poprzednim poście, obudowy na telefon również w osobnym poście zapraszam do obejrzenia!  
Dziękuję za odwiedzania Mojego bloga :**








5 komentarzy:

  1. Nie poddawaj się!

    Obserwowane zajrzyj do nas: www.projekt-nn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poddawaj się! Życzę wytrwałości ;) rowerek stacjonarny to super sprawa, szczególnie jak się założy słuchawki :D
    zapraszam do siebie http://dagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygladasz :D Ta babeczka w te z psem Cię obserwowała heheheh :D
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*