środa, 27 lipca 2016

DEEZEE_SHOES / BUTOHOLICZKA / DEEZEE.PL

 Hej ! 
Czekam na urlop chociaż nie będę go miała w tym samym czasie z Moim Serduszkiem ;(
Ale będę miała czas aby porobić jakieś fajne zdjęcia bo mam w planach wybrać się z przyjaciółką w jakieś ciekawe miejsca - jeden plus urlopu bo strasznie Mi smutno , że z chłopakiem go nie spędzę. 
Dzisiaj przedstawiam to co uwielbiam czyli buciki <3 <3
Zamówione klik  
Macie teraz wyprzedaą aż do -70% sama znowu zastanawiam się nad zakupem  . Ale się powstrzymam chociaż ciezko  no ale co za dużo to nie zdrowo - ponoć .
Za 3 pary bucików zapłaciłam ok 98 zł ponieważ załapałam sie na -50% na wszystko .

.
Lubie kolor różowy i biały mogłabym mieć wszystkie buty w tych kolorach .
A jak u Was z butami ? Jakie kolorki najbardziej lubicie ? 
Jeśli macie jakieś fajne stronki gdzie znajdę buty na koturnie to poproszę o link albo nazwę sklepu .
Pozdrawiam !











16 komentarzy:

  1. świetne są te różowe buciki, mi też przydałyby się jakieś nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutkie ^^
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne butki!!
    Za 3 pary 98zł! WoW! Naprawdę rewelacyjna okazja! :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Neonowe są genialne :) każda para mi się podoba, chociaż unikam sportowych bucików :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twojego bloga , super buty !
    oby tak dalej

    http://kaarollkaa.blogspot.com/2016/07/all-white.html

    OdpowiedzUsuń
  7. mega super !
    wszystkie Mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty zaczynasz urlop a mi się kończy :( Ciesz że w ogóle odpoczniesz :) Chociaż wiadomo ze swoim ukochanym byłoby lepiej. Co do butów to genialne klapeczki! Też uwielbiam róż!

    Buziaki :*
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne buciki, ja najbardziej lubię ciemne buty :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety buty nie w moim guscie ;p ja najabrdziej lubie buty w ciemnych kolorze lub jakies wyrozniajace sie z tlumu, np srebrne :D czy zlote ;p
    moze wspolna obserwacja? daj znac i na pewno sie odwdziecze ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze butki! Szczególnie te różowe♥

    Buziaki♥ Zyciedlapasji klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*