niedziela, 10 lipca 2016

CZASNABUTY.PL

Witajcie ! 

Dzisiaj post na temat butów , a raczej kupowania ich przez internet . Dużo jest opini na ten temat . Jedni uwielbiają kupować bez wychodzenia z domu i przymierzania natomast drudzy wolą przymierzyc i zobaczyć jak leżą.  Ja zaliczam się do pierwszej grupy.  W sumie nigdy nie bałam się , że przyjdą za małe czy za duże chociaż przyznam się,  że raz tylko przyszły duże ale akurat mama chciała buciki to nie straciłam na darmo kasy. 
Podoba Mi się taki sposób kupowania ponieważ zawsze jak ide na zakupy to nic fajnego nie znajduje i wychodzę kompletnie z czymś innym niż miałam kupić.  
Przechodząc do bucików to zamawiam je ze stronki czasnabuty Klik mają tam bardzo duży wybór i bardzo fajne rabaty czy wyprzedaże. 
Ostatnio zamówiłam 2 pary za 76 zł razem z przesyłką ( od 50 zl jest darmowa ) 
I jestem jak zawsze zadowolona. 

Slip on w wersji kwiatuszków 💝
A jak Wy macie o tym zdanie?  Kupujecie przez internet ? 💝

Miłej niedzieli! 






16 komentarzy:

  1. Oo ja właśnie ta 2 jestem, boję się strasznie. Staram się przełamać, gdyż na internecie jest mnóstwo cudownych bucików. Twoje buciki sa cudowne, ładnie wyglądają. Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zaliczam się do tej pierwszej grupy :) Super buciki :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz te buciki:) Ja często kupuje przez internet:) choć nie raz się nacięłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam zakupy przez intermet , czasem można dużo zaoszczędzić ;)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne buty :) Ja raczej nie kupuje przez internet, dużo bardziej lubię chodzenie po sklepach.
    Zapraszam:
    izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    izia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie kolorowe! Idealne na lato! ;)

    Ja jestem jednak z tych osób, które rzecz muszą przymierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są! *.* Bardzo mi się podobają, a co do zamawiania przez internet butów, to muszę się przekonać :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne . Nie pogardziłabym takimi bucikami <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty kupuje w taki sposób bardzo często :) Z tego sklepu również zamawiałam nie raz i zawsze byłam zadowolona. Piękne masz te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne te buciki! <3
    Bardzo mi się podobają, a o tej stronce już kiedyś słyszałam.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam niestety pecha do zamawiania butow przez internet, pomimo podanej dlugości wkladki, zawsze przychodzą za duże, bądź za male, dlatego wolę kupować w sklepach stacjonarnych :)

    Ale z CzasNaButy też mam kilka par i jestem bardzo zadowolona :)

    Twoje tramposze są czadowe ajćććć sama dumnie bym chodzila <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie kupowałam butów przez internet ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*