środa, 13 lipca 2016

CUBUS / NEW YORKER / TOTALNA WYPRZEDAŻ

Dzień dobry!
Wstałam o 7,  byłam na badaniu krwi i mam trochę wolnego czasu więc pokaże Wam co ostatnio kupiłam gdy wybrałam się do Galerii Bałtyckiej.
Zawsze jak wybieram sie z zamiarem zakupu jakiś fajnych ubrań nic Mi się nie podoba. Teraz było inaczej ! Dorwałam 3 rzeczy
Pierwszą jest kurteczka :
Kupiona w Cubus w dziale przeznaczonym bardziej dla dzieci o dziwo pasowała jest idealna.  Dostałam ją za 90 PLN wcześniej kosztowała 180 PLN.



Dwie kolejne rzeczy dorwałam w  New Yorker są to dresy minionki w cenie 45 PLN z 80 PLN oraz bluzeczka snapchat 20 PLN 😘
Podobały Mi się również białe buciki ale niestety ich nie kupiłam a potem w domu żałowałam . Chyba powoli uzależniam się od butów bo ciągle Mi ich mało.





Zaoszczędziłam ok 120 pln ;)


32 komentarze:

  1. śliczne rzeczy:) świetna ta kurteczka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas nawet nie ma fajnego sklepu w galerii, więc nie poszalałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspanialy gust ;3 <3
    obs i licze na rewanz <3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne rzeczy, tez sie wybieram niedlugo na zakupy i mam wielka nadzieje ze wroce z wielkimi torbami :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, niezłe okazje złapałaś! kurteczka mimo, że z działu dziecięcego to szczerze bardzo mi się podoba! a dresy to już wgl urocze :) pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zazwyczaj tak mam, że wybierając się na zakupy z zamiarem wielkich łowów, to nic ciekawego nie uda mi się znaleźć. Dobrze, że Tobie tym razem udało się coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. P.S Skomentowałaś posta u mnie na blogu, jednak ja nie akceptuję już komentarzy z linkiem do blogów- byłoby mi miło, gdybyś dodała komentarz raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne rzeczy, zwłaszcza ta koszulka :P

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak mi się podobają białe kurtki, ale na mnie to zaraz na drugi dzień będzie już ubrudzona , bo taka niezdara ze mnie :D Fajne za-kupki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne łupy :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta kurteczka :) Nie dziwię Ci się, że ją kupiłaś, co do butów mam tak samo :P
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ciuszki, najbardziej podobają mi sie dresy dlatego że mam obsesje na punkcie minionków *.*
    Blackminniee

    OdpowiedzUsuń
  14. thats a super cute and adorable tee. Love the pics.
    <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  15. super rzeczy, ale zazdroszczę są naprawdę ekstra :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wyprzedaże, zawsze można upolować coś fajnego w dobrej cenie :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zakupy :) Kurteczka śliczna ;)

    Zapraszam do mnie :)
    http://patisonkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Również uważam, że butów nigdy nie jest za wiele :) :P

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna ta kurteczka :) ja też czasami kupuję na dziale dziecięcym, mozna znaleźć fajne rzeczy w niskich cenach ^^

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Great purchase!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję zakupów! Fajna kurteczka :*
    Pozdrawiam :**
    angelikamichalak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zakupy, zwłaszcza kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie z minionkiem najlepsze ! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne ubrania :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*