środa, 6 lipca 2016

3 KROKI DO ZROBIENIA BIAŁEJ CZEKOLADY

Witajcie ! 
przychodzę do was z przepisem na białą czekolade z dodatkiem herbatników . 
Robiłam ją pierwszy raz i postanowiłam podzielić się tym przepisem ponieważ wyszła super i ma idealny smak . 
Co potrzebujemy ? 
* masło 150 g ( kupiłam Kasie )
*cukier 1/2 szklanki 
* cukier waniliowy 1,5 łyżeczki 
* mleko w proszku
* śmietanka 30% , 1/2 szklanki nawet troszeczke więcej można wlać 
i dodatki ja użyłam herbatników . 
Można ją ozdobić według własnego pomysłu dodać np rodzynki , orzeszki czy wiórka kokosowe 

Pierwszy krok ; 
Do małego garnuszka wsypujemy cukier zwykły ,  waniliowy oraz masło . Wszystko wstawiamy na mały ogień i mieszamy . Następnie wlewamy śmietanke i chwileczke trzymamy jeszcze na ogniu. (2 minutki )

Drugi krok ; 
Do zrobionej masy musimy wsypać mleko w proszku . 
Szybciej można przesiać je przez sitko aby było bardziej " gładkie "
Potem wszystko mieszamy tak aby pozbyć się grudek 

Trzecim malutkim krokiem jest pokruszenie herbatników i dodanie je do naszej czekolady i następnie mase rozprowadzamy do blaszki do ciasta i wkładamy do lodówki na 3 godzinki co najmniej . Ja miałam przez całą noc ;)

Według mnie jest to najprostszy przepis . 
Po namyśle stwierdziłam , że mogłam lepiej rozprowadzić mase aby ładniej wyglądała czekolada ale następnym razem już będę wiedziała co poprawić może nawet jakieś szablony kupie i będą  wzorki czekoladowe . 
Jak podoba Wam się taki przepis ? Skorzystacie ? <3 








16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z tą czekoladą :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis :)
    Zapraszam do siebie www.kacikwandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny przepis ;) tylko Kasia to nie masło i nie ma czegoś takiego jak cukier waniliowy ;) bo z wanilii nie robi się cukru
    albo chodziło Ci o cukier wanilinowy albo o szczyptę tartej wanilii
    spróbuje ten przepis w weekend

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt nie masło, a margaryna :* ale o cukier waniliowy mi chodziło 👍
      Spróbuj polecam 😘

      Usuń
    2. To nie jest żadna uszczypliwość, przeczytaj dokładnie co jest napisane na opakowaniu cukru waniLInowego. Kolega wyżej ma rację:)
      Świetny przepis, na pewno wypróbuje.
      Pozdrawiam,
      Agnieszka Balowska

      Usuń
  4. Wygląda smakowicie! :D
    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda:) Na pewno wykorzystam ten przepis:)
    buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, nie wpadłabym na to aby sama zrobić białą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napewno wyprobuje :)

    zycienaczasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł fajny, ale nie nazwałabym tego czekoladą - gdzie tłuszcz kakaowy? To on odpowiada za specyficzny smak białej czekolady, nic innego ;) Twój przepis to po prostu słodka masa śmietankowa :D Nie mówię, że nie spróbuje, tylko nazwa trochę błędna.
    http://drewniany-most.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  9. próbowałam, super <3
    zapraszam do siebie -> worldofmills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, ale mi ochoty narobiłaś! Będę musiała spróbować :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    www.vic-00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*