czwartek, 30 czerwca 2016

JAPOŃSKIE SŁODYCZE DIY #2

Hejo !
Dzisiaj post z japońskim słodyczami diy . 
Wybrałam dwa zestawy ale jeden pokaże Wam dzisiaj , a drugi zostawiłam u mojego chłopaka aby zrobić ten zestaw z jego bratem 💝
Bardzo lubimy oglądać Agnieszke Grzelak .
Przechodząc do postu to wybrałam  Kracie - popin cookin .
Lepimy z masy jadalnej zwierzęta i potem je kolorujemy  . Super zabawa - jak dla mnie uwielbiam takie spędzanie czasu !
W zestawie znajdziemy ;
*Pojemniczek gdzie będziemy wysypywać proszek , a potem kolory ze sobą łączyć
*3 saszetki żółta różowa i  Niebieska
*Łyżeczka do mieszania i malutki Pojemniczek do wlewania wody
*Oraz tace z szablonami rybek foki i gwiazdy
*Dwie gumy w kształcie " prostokąta"


Pierwszym krokiem jest wsypanie saszetek w największe Pojemniczki  i wymierzenie jednej miarki wody po czym
Dostaniemy piękne żywe  kolorki.
Widzicie te malutkie pojemniczki ? Tam zmieszamy po dwa różne kolorki i dostaniemy jeszcze więcej fajnych barw



Drugim krokiem jest otwarcie gum i palcami zmieszanie je aby masa stała się mięciutka co ułatwi Nam włożenie gumy do szablonów  . Następnie właśnie staramy się włożyć ją do tych szablonów .




Naprawde proste!
I trzecim etapem jest wyjcie ich z szablonów i malowanie.  Wybór na jakie kolorki chcecie zależy od Was .




Smakowo przypominają mi gumy kulki z dzieciństwa,  które były po 10 groszy 😘




















 Lece dalej oglądać mecz ! 
Wierze , że wygramy ; * 

Oglądacie ! ? <3

7 komentarzy:

  1. Hah, chyba tylko ja dziś nie oglądam meczu :D
    Zawsze chciałam spróbować tych słodyczy :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny i kreatywny pomysł :P
    świetnie ozdobiłaś swoje gumy *.*
    mecz oglądałam, szkoda, że nie wygraliśmy, ale i tak nie było źle :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie wygraliśmy meczu, ale za to pokazaliśmy klasę na boisku! Przegrali w dobrym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna rzecz lubię takie kreatywne i ciekawe , a zarazem kolorowe gadżety , a na dodatek jak to jedzenie to aż miło i smacznie.


    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*