piątek, 17 czerwca 2016

GÓRY CZY MORZE ? / selfieroom.pl

Witajcie !
Macie jakieś plany na wakacje ? Ja licze na urlop w sierpniu i szukam jakiegoś fajnego miejsca nad morzem albo w górach.
Znacie i polecacie jakieś sprawdzone domki ?
Dzisiaj przedstawiam Wam kombinezon od selfieroom ,  ma bardzo delikatny materiał i idealnie dopasowuje sie do ciala .
Pewnie nie raz go ubiore bo jest zdecydowanie najlepszy jaki miałam.  Zamówiłam również komplet top i spódniczkę niestety za mały 😣
A szkoda bo jest śliczny.










21 komentarzy:

  1. Fajny kombinezon, ja chyba w tym roku nigdzie nie jadę :(.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, podoba mi się ta różowa sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga. :P
    http://cherryontop66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam żadnych planów na wakacje. Wszystko, jeśli coś się wydarzy będzie spontaniczne :D
    Śliczna jesteś, masz piękne oczy! :)
    Mój blog
    Zapraszam w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kombinezon, a zestaw różowy wymiata!
    Ja osobiście nie znam żadnych takiej miejsc, więc nic nie polecę, ale ja zdecydowanie bym wybrała się nad morze.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja planów na wakacje jako tako nie mam, niestety żadnych domków do polecenia też nie znam :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon jest naprawdę świetny *.* Plany na wakacje jakieś mam, ale jeszcze nie wiem czy zdołam wszystkie zrealizować :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompleciki cudowne :3
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak co roku jadę w góry, polecam Zakopane (obok Małe Ciche, Suche - dom wczasowy Jędrol) i Szczawnicę Zdrój. Kombinezon jest prześliczny *.*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bielsko-biała jest cudowna :) pięknie tam jest :) kombinezon jest sliczny ja mam tego typu dwa :) jeden bez ramiączek imitacja dżinsu a drugi taki na ramiaczkach w panterkę i z lekkiego materiału :)
    Szkoda że ten drugi komplecik nie pasuje bo też jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że komplet za mały, ale w kombinezonie wyglądasz pięknie :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIC O KILKA KLIKÓW W OSTATNIM POŚCIE? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam i góry i morze;p a plany na wakacje jeszcze niepewne. szkoda,że komplet za mały.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety całe wakacje będę w domu, eh :(

    Zapraszam do siebie! ^^ bleedingoutforyou.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny kombinezon
    co do wakacji - sprawdzonych miejsc nie mam i znów jadę w nowe miejsce..
    pozdrawiam MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wybywam nad morze :)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja póki ci,to wyjeżdżam w góry. Ciuszki masz rewelacyjne w dodatku ten szary kombinezon. Świetnie się prezentuje,a co najważniejsze jest wygodny. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/06/sukienka-hiszpanka.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne ZDJĘCIA - rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny ten kombinezon <3 Ja kocham morze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się kombinezon jak i ten różowy komplet!
    Pozdrawiam! :)

    http://nadziejana.blogspot.com/
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*