niedziela, 1 maja 2016

NOWOŚCI MIESIĄCA

Dzień dobry <3 
Jak mija Wam majowka ? Mi bardzo dobrze wkońcu mam czas aby poodwiedzać Wasze blogi i napisać posta bez pośpiechu  .. 
Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami nigdy nie robiłam takiego typu wpisów dlatego spróbuję  dzisiaj .
Na pierwszy rzut idzie mój największy zakup i najlepszy <3 
Malutka śliczna psinka York dostanę ją 10 maja ponieważ właściciele muszą zrobić jej badania i dostać wszystkie papiery dla niej 
miałam z mamą poczekać na zakup pieska po stracie naszego psiaka , który był z nami 8 lat ale dwa dni mineły i pusto tak było w domu .
2 . śliczna bluzeczka od Kingefashion 
3. Kolejną nowością jest neonowa torebka z  Butik Stonoga
4 . Bluzeczka z motywami ust wąsików i napisów ; 
5 . Skórzana spódniczka z mojego butiku  Cataleya Butik

Miłej niedzieli ! <3 
Podawajcie swoje nazwy snapa w komentarzach  <3 



21 komentarzy:

  1. świetne nowości :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta pudrowa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka urocza :) I jaki cudny piesek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście pieska nowością bym nie nazwała - to żywa istota ;) Dodatkowo nie jestem fanką KUPOWANIA - tyle piesków jest w schroniskach, a tak płacimy komuś i ktoś się bogaci a niewinne pieski siedzą w klatkach. Moja kuzyna dosłownie 2 tyg temu wzięła ze schroniska właśnie yorka - biedny 2 letni, lecz mimo wszystko mały. Ktoś go skatował - miał połamaną miednicę i jest po operacji, u niej dochodzi do siebie. A jest przekochany! Sama mam pieska ze schroniska i wiem jak po doświadczeniu krzywdy takie pieski później mogą pokochać człowieka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani weterynarz też mówiła żeby pieska ze schroniska wziac ale u mnie w pobliżu żadnego nie ma :( także znalazłam gdzie najblizej :) biedny piesek nie wiem jak można tak traktować psiaki .

      Usuń
  5. Neonowa torba, i'm in loveeeee <3 (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, wyobrażam sobie jak musisz się cieszyć z pieska :))
    Ta torebka jest świetna!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. PAPI! <3 Słodziak.
    A torba śliczna! Taka radosna, cukierkowa! Miód, malina hihi :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy!

    Zapraszam do mnie!
    Mogłabym też prosić o kilka kliknięć w nowym poście? Oczywiście, jeśli coś Ci się spodoba. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupiłaś świetne rzeczy! Psiak jest cudowny, ale szkoda iż nie rozważyłaś opcji adopcji psa ze schroniska :(
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki słodziak :)) Piękna torebka w bardzo ładnym wiosenno-letnim kolorze.
    Zapraszam kobietynaobcasach.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że piesek zagrzeje na dłużej - tak na 15 lat :) Ja bardzo cenię każdą żywą istotę, dlatego ostatnio postanowiłam juz żadnej nie brać, bo ciągle mnie w domu nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*