wtorek, 3 maja 2016

KORONKOWY SZAŁ

Witajcie!
Czas ruszyć tyłek i jutro do pracy niestety 4 dni wolnego szybko zlecialo .
Zdjęcia zrobione wczoraj  gdy miałam wolny czas i wybrałam się z przyjaciółka na spacer . Dzisiaj jak temat posta wskazuje mowa o koronkach teraz możemy je zobaczyć wszędzie na bluzkach , spódniczka spodenkach,  bluzkach czy sukienkach . Polubiłam koronke wcześniej wydawało Mi się to babcine ale teraz bardzo chętnie nosze bluzki tego typu ;))
A jak wam podobają się motywy z koronką ? 









Dziękuje za wszystkie komentarze w poprzednim poście ;*

16 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądasz ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzeczka. Buty też mi się bardzo podobają.
    Cieplutko pozdrawiam
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzka :) Uwielbiam koronki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta bluzeczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja! Piękna bluzeczka ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebeczka mnie zachwyciła, cała stylizacja również bardzo ciekawa :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ?
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka mi sie mega spodobała! Nosić w sumie ją można do wszystkiego :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koronki są śliczne! Poza tym strasznie podobają mi się Twoje buty :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdjęcia, świetna stylówka :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: Odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham koronki-piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*