niedziela, 15 maja 2016

JAPOŃSKIE SŁODYCZE DIY

Witajcie ! Post miał pojawić się kilka dni wcześniej ale niestety nie miałam czasu aby go napisać.  Dzisiaj chce Wam przedstawić japońskie słodycze diy bardzo lubie oglądać Japana z jadam Agnieszki Grzelak 💝 dlatego też zamówiłam na sprobowanie jeden malutki zestaw . Znajdziemy tam 3 saszetki , dwa wafelki , małą tacke z 4 pojemniczami oraz jeden na wodą , saszetke z drażetkami ala ryż  i łyżeczkę 








 Na sam początek wsypujemy saszetke numer 1 do największego pojemniczka czyli tego okrągłego następnie wlewamy jedną miarkę wody i mieszamy , powstanie fioletowa masa ;)

 Drugim krokiem będzie wsypanie drugiej saszetki do tego samego pojemniczka , jak widzicie na drugim zdjęciu masa zmieni kolor na jasny róż i powstaje taka niby pianka 


Drażetki wsypujemy również do pojemniczka aby później łatwiej było nam brać je na naszą pianke . 
  Teraz do następnego pojemniczka ostatniego wsypujemy 3 saszetke i dolewamy miarkę wody , następnie mieszamy aż powstanie brązowa masa 






 Gdy mamy już wszystkie saszetki przygotowane bierzemy wafelki i zamoczamy w piance , następnie w masie brązowej i obsypujemy drażetkami . Mi niestety jeden wafelek się złamał . Na pierwszy raz jestem zadowolona z takich diy słodyczy <3 I planuje zamówić następne .  
Ten zestaw był bardzo słodki , róż smakował mi za jakimiś truskawkami , a brąz za bardzo słodką czekoladą . Natomiast drażetki był takie jakby ryżowe i na codzień mogłabym je nawet jeść ;))







Jak wam się podoba taka zabawa w robienie słodyczy ? <3 Miłej niedzieli !

6 komentarzy:

  1. co powiesz na wspólną obserwację? :)
    daj znać jeśli się zgadasz

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! Ciekawe, pierwszy raz spotykam się z takimi słodyczami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda. :D Czegoś takiego jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Japońskie slodycze zawsze ślicznie wyglądają.
    Jestem strasznie ciekawa tych słodyczy :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wygląda naprawdę smakowicie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim, ale wygląda bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*