niedziela, 29 maja 2016

DOMEK DO GÓRY NOGAMI - SZYMBARK

Hej !
 Wkońcu niedziela i mam troche wolnego czasu . Zdjecia są zrobione w czwartek gdy byłam w Szymbarku w domu do góry nogami 💝Bardzo tam ładnie i polecam odwiedzić to miejsce każdemu kto będzie na Kaszubach . Możemy również zwiedzić tam stare domy kaszubów za czasów wojny , bunker gdzie swoje miejsce mieli żołnierze.  Zobaczymy tam również największa deske świata od 2002 roku do 2009 . Nie obejdzie się bez zwierząt takich jak kucykow, ptaków czy rybek . Na końcu największą jak dla mnie atrakcją było kino 4d . Zawitam tam w sezonie pewnie kilka razy!  :)


























A tutaj wieżyca 💝 miałam lęk wysokości ale dałam rade ! Piękne widoki 💝




8 komentarzy:

  1. Byłam w podobnym domku w Zakopanem:) Super zdjęcia ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. ten domek jest bardzo ciekawy, zawsze chciałam go zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju zazdroszcze! Musiał być ekstra!\

    https://strong-power.blogspot.com/2016/05/31052016.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w bardzo podobnym domku :)
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam tam bardzo fajnie to wspominam :D super post
    Pozdrawiam ♥ / Inia

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widoki są tam piękne , niestety nie zdążyliśmy zobaczyć najdłuższej deski świata , ponieważ spóźniliśmy się i już było zamknięte ! Żałuję do tej pory :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*