wtorek, 1 marca 2016

TSHIRT INSTAGRAM

Witam !
Dziękuje za wszystkie komentarze z ostatniego postu na temat włosow  ! Teraz stosuje szampon z jajek i mam nadzieje , że coś pomoże . Potem będę stosować Wasze rady .
Wkońcu odebrałam aparat z naprawy . Dostałam nowy z czego się bardzo ciesze .
Dzsiaj przedstawiam tshirt instagram kieedyś upolowałam go w sklepie i jeszcze nawet nie nosiłam tylko ubrałam na chwile do zdjęć. Będzie wiosna i lato to z pewnością założe go nie jeden raz .





Miłego dnia ! 

21 komentarzy:

  1. Fajny! Ja go widzę z bardzo obcisłymi czarnymi rurkami :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za propozycje :) na pewno pojawią się rurki :*

      Usuń
  2. o bardzo mi się spodobał ten Tshirt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny T-shirt, można go nosić zarówno jako zwykłą koszulkę i jako sukienkę.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jesteś i bardzo zazdroszczę Ci koloru włosów :)
    bardzo miło się czyta tego co piszesz :)
    i super t-shirt ja bym kupiła takie dwa jedne jako piżama i drugi na co dzień do legginsów :) bardzo mi się podoba :)
    w wolnym czasie zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/2016/02/ysl-yves-saint-laurent.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny t-shirt. :)
    + Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszulka :)
    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny T-shirt *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, piękna! :)

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna koszulka, lubię takie luźne ;)
    obserwuję :*

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny motyw, kpcham zdjecia i swietnie sprawilabhm sobie podobny
    Zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten t-shirt! zazdroszczę :P

    myślę,że w wielu stylizacjach się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowny! ♥ Musi być ogromnie wygodny :D

    Troszkę o toksycznym związku, buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*