wtorek, 8 marca 2016

SKRZYP optima

Witajcie !
Używałyście tabletek skrzyp optime ?   dorwałam w biedronce i stosuje 5 dzień . Jestem ciekawa czy będą efekty . W pudełeczku znajduje się 60 tabletek , dzienna dawka  do spożyciia to 2 tabletki   czyli wystarczy na 30 dni .
 Zapłaciłam ok 7 zł także nie drogo , bardzo się opłaca. Teraz tylko jeść i czekać na chociaż  malutkie efekty . Stosowałyscie może ten suplement ? Zauważyłyście poprawę ? ;)) żelki również są mega pyszne , kupione w biedronce są długie ale ja pociełam na mniejsze kawałeczki 
  





15 komentarzy:

  1. za taka cene to naprawde bardzo sie oplaca :) az się chyba musze przejśc do biedry po nie :) kiedyś stosowałam skrzyp i efektyy były takze polecam ! :)

    www.marijory.blogspot.com <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te zelki, aa skrzypu na włosy nie mialam :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie łykałam skrzypu na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś używałam !
    Jednak bardziej widoczne efekty mialam z sylica .

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No efektów po tym skrzypie nie zobaczysz niestety.. stosowałam i te z biedry i skrzypovite.. i szczerze mówiąc, lepsze efekty daje to drugie, kosztuje trochę więcej, ale warto zainwestować ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie używałam ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam, ale bez większych efektów ;/
    Zapraszam;
    depekko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na włosy polecam Vitapil - duuża zmiana :) Skrzyp kiedyś zwykły też zażywałam, ale nie było aż takich efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie zażywałam ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie używałam. Piję pokrzywę i wszystkim polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj znać, czy działały, nigdy nie wytrwałam do końca opakowania! :)

    http://mikaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również używam, ale zapominam o regularności :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Piję skrzyp ale także na zmianę inne witaminki i sobie chwalę :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*