poniedziałek, 28 marca 2016

PONIEDZIAŁEK WIELKANOCNY

Witajcie !

Dziękuje za wszystkie komentarze i za każde wejście na  mój blog ! ;)
Dzisiaj już poniedziałek wielkanocny także mokrego dyngusa Wam życzę ! 
Ja jeszcze nie zostałam oblana bo z chłopakiem zamkneliśmy się w pokoju ;p 
dzisiaj przedstawiam Wam ciuszki , które możecie u mnie kupić , serdecznie zapraszam na  facebooka Cataleya 
butik oraz na instagrama ;  cataleya butik <3 
 Powoli zaopatrzam się w wiosenne nowości 








Planuje kupić laptopa jaki polecacie ? <3  
Miłego poniedziałku ;)

4 komentarze:

  1. bardzo fajne!
    podobają mi się te wiązane bluzki!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czarna cudna ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te drugie zdjęcie jest cudne *-*


    Zapraszam!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ta pierwsza bluzeczka na tobie leży :) A ja mam laptop z Toshiby stary taki,trzyma się już tyle lat bez żadnych napraw ale tą markę mogę polecić, bo model już dawno takiego nie ma na rynku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*