piątek, 4 marca 2016

MAXI SUKIENKA

Witajcie  ! 
Dzisiaj prezentuje długą sukienkę po kostki z malutkim wycięciem na plecach . Jest ona na sprzedaż ponieważ siostra nie będzie jej już nosić w sumie to ani razu nie miała ubrane tylko  jak to się mówi " do zdjęć " .
A  ja poprostu  nie czuje się dobrze w takim kolorku i takiej długości . 
Powoli staram się robić lepsze zdjęcia licze na wasze wskazówki Kochane . 
Zmykam na muffinki , które dzisiaj pierwszy raz z mamą zrobiłam i o dziwo wyszły dobrze ; p 
   





Muffinki z kopca z kreta <3 

14 komentarzy:

  1. Ładna ta sukienka. Szkoda, że u mnie jest podobnie. Mam tyyle sukienek "do zdjęć", że aż szafa się nie zamyka :(
    A muffinki - wyglądają meeega smacznie! :) / C.

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna byłaby taka spódnica. Choć ja bym w takiej chyba nie chodziła, ale podoba mi się. Może kiedyś się odważę się kupię podobną :) Fajny blog. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie odpukać żadnych szkód, nie rwie się guziki sie nie wyrywają :) ciekawa sukienka, lubie motyw pasków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna sukienka :)

    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl/2016/02/29/rozdanie-na-blogu/

    OdpowiedzUsuń
  6. To juz taka letnia stylizacja. Nie moge sie doczekać wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna sukienka *.* Cudowne zestawienie góry z dołem ! Sama również nie czuje się dobrze w takiej długości ;)*Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jak sukienka, ale bardzo podoba mi się top. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam paski :) świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna jest ta sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie sukienka na tobie lezy! <3 xxx Oh ta muffinka!!

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładna ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*