wtorek, 15 marca 2016

CO NOWEGO W SECOND HANDZIE

Witajcie!  
Wróciłam  z pracy o 20.40 i od razu zabieram się za pisanie   
Dzisiaj napisze kilka zdań o second hand czyli tutaj mowa o kamaciuch.pl  ( klik ) jest to internetowy lumpeks który odkryłam kiedyś , przypadkiem i od czasu do czasu zaglądam , a jak coś mi się spodoba  to  chęcią zamawiam bo już wiem , że rzeczy przyjdą w idealnym stanie ! 
kilka razy już dokonałam w tym lumpeksie zakupów i szczerze polecam ! 
W czwartek  zamówiłam koszule , spodnie dresowe oraz bluzke z motywem serducho ,
za całe zamówienie razem z dostawą zapłacilam ok 39 zł  . 







A co wy  sądzicie o zakupach w lumpeksach ? ;)
Miłego Kochane ! ; * 

22 komentarze:

  1. Śliczna koszula i bluzka:) też czasem lubię zajrzeć do second handu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. So cute! :)

    Your blog is awesome! I saw it and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)

    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam nic przeciwko czasami można trafić na coś całkiem fajnego :D
    Fajna bluzeczka :d

    Mogłabyś kliknąć w linki w tym poście ?:) jeśli będzie trzeba napewno się odwdzięczę :)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/03/simple-dresses-jak-wybrac-sukienke-na.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam SH! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne koszulki upolowałąs ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem zaglądam do lumpeksu, ale z braku czasu raczej rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam nic przeciwko lumpeksom. Fajnie że istnieją, czasem można trafić na naprawdę fajne rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisane, widać, że wkładasz serce w to co robisz i to mi się podoba, trzymaj tak dalej! będę zerkać częściej! ♥

    PS za poklikanie w linki z ostatniego postu, zaobserwuję Twój blog i zareklamuję w następnej notce♥
    ♥Last Dream By Me♥ *Klik*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmotywowałaś mnie do odwiedzenia pobliskich second handow :-) zapraszam do siebie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. I właśnie za to uwielbikam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :)
    świetne rzeczy udalo Ci się tam dostać :) szczerze powiedziawszy, jeszcze z internetowych SH nie korzystalam, raczej wolę stacjonarlne, ale jak to się mowi, tylko krowa nie zmienia zdania :) hehe

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog! Zapraszam do siebie :) > http://paulinachylinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez lubie czasem znalezc jakas perełke w sh :) Wpadnij do mnie jeśli chcesz, mam nową sesje zdjęciową (zajmuje się modelingiem), zalezy mi na opinii innych, jeśli to nie problem napisz co uwazasz, pozwole sobie wkleic link :) http://paulinachylinska.blogspot.com/2016/03/my-lovely-session.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  14. chcialabym zaczac kupowac w lumpeksach ale nigdy nie moge nic znalezc :(
    bardzo fajne zdjęcia i zakupy! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładną masz koszulę :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie zamawiałam nic z internetowego lumpeksu, bo raczej wolę wszystko obejrzec na żywo.
    Uwielbiam szperac po second handa'ach i chyba to właśnie sprawia mi największą radośc z zakupów :)
    Ślicznie wyglądasz! :*

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. :))) ciekawy wpis zapraszam do siebie :)

    pameliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rzeczy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi!
    Nice blog!
    I invite you to participate in a unique project " Bloggers Stylizations ". Blog CHIC Poradnik I am presenting styling bloggers.

    chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne ciuszki ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*