niedziela, 6 marca 2016

CATALEYA BUTIK

Witajcie! 
Jak tam weekend u Was mija?
Ja spędziłam go w szkole .
 Ale tylko do końca kwietnia mam szkołe i potem  będę miała weekendy dla siebie i mojego chłopaka! 
Zapraszam was do  Cataleya Butik znajdziecie tam niesamowite rzeczy i w przestępnych cenach. 
 Jeśli możecie to polubcie  stronke  oraz poklikajcie w linki :*
 Butik dopiero się rozwija także z czasem zobaczymy tam więcej pięknych  nowości 
.

Co Wam się podoba ?

1. Bluza w misiaki 59 zł  klik


2. Bluza jaskółeczki 49 PLN
  

3. Bluzka z motywem ust 38 PLN  klik


4. Bluza blogerska DIFFERENT  59 PLN klik
Do zobaczenia   ! <3 

7 komentarzy:

  1. Mam podobną bluzę z jaskółkami :) Bardzo fajne rzeczy mają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ta ostatnia bluza jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia bluza całkiem ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane ;)
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy :)

    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy, z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza Bluza jest urocza <3


    www.patryczko.blogspot.com
    Zapraszam na nowy post o kosmetycznych nowościach ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 najlepsza, poklikane;)
    http://julietguliet.blogspot.com/ -> zapraszam na mojego bloga, niedawno zaczęłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*