środa, 3 lutego 2016

STWÓRZ SWÓJ ZESTAW

Witajcie ! 
Czy ktoś z Was kupował coś z Auchanu i oddawał na gwarancje ?
Ja mój aparat oddałam jakoś 20 grudnia i jeszcze nie dostałam żadnej wiadomości . 
Tak długo naprawiają ?

Dzisiaj przedstawiam  Wam dwie stylizacje  które stworzyłam na portalu  Domodi.pl . 
Serdecznie polecam ! Fajna sprawa z takim  tworzeniem według swoich upodobań i własnego stylu.
Pierwszą uwielbiam  , a tylko dlatego , że są akcenty różu ! Tak uwielbiam ten kolor połączony z jeansowymi spodniami oraz sneakersami różowymi z dodatkiem okularów   , czarnej torebki  i złotego zegarka tworzą idealną całość !
Wchodzac tutaj zobaczycie ceny wszystkic ubrań i dodatków  , które tutaj przedstawiam .  klik


 
Drugi zestaw to połączenie czerwieni  z czernią . Poluje na takie szpilki pomimo tego , że ubrałabym je pewnie tylko  do zdjęć ;)
  Kiedyś nie lubiłam koloru czarnego ! Ale mając praktyki w sklepie odzieżowym zaraziłam się obsesją na czarny przez Magde , która tam sprzedawała i jak można było zauważyć kocha ten kolor ! 
Zawsze fajnie dobierała czerń do całej stylizacji i z czasem mojej garderobie pojawiał się ten kolorek  . klik

Jakie są wasze ulubione kolory ? 

Pozdrawiam ! 

33 komentarze:

  1. Oba zestawy zdecydowanie w moich barwach :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie i
    weź udział w konkursie, gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi zestaw zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

    _________________
    www.justynapolska.com
    fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się , że jakiś zestaw się podoba ; *

      Usuń
  3. Oba świetne ;d
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/przesyka-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  4. oba zestawy fajne, ale drugi najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy zestaw zdecydowanie skradł moje serducho ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zestawy *_* Oba mają w sobie coś ciekawego ale moje serce zdobył zestaw czerwony ;) Mam małe pytanie... Kiedy będą podane wyniki konkursu??? Pozdrawiam serdecznie izabelarejman656@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ! Również pozdrawiam :)
      Wyniki podam w kolejnym poście :*

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Poprawka izabelarejman.blogspot.com
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. drugi zestaw cudowny! szczegolnie spodobala mi sie torebka :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony fajny, w sam raz na walentynki ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam tworząc ten zestaw :) dziekuje i również pozdrawiam !

      Usuń
  9. wolę zestaw pierwszy, na luzie i na co dzień super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zdecydowanie uwielbiam każdy możliwy odcień niebieskiego! ;)
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie drugi zestaw jest dla mnie:)
    obserwuję, zapraszam do siebie i czekam na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugi piękny ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham złote akcenty. Ostatni set jest super :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post dear!!

    I'm following you on GFC and G+

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  15. Stworzyłaś bardzo ładne stylizacje :) Uwielbiam kolory minimalistyczne czyli biel, czerń i szarość, aczkolwiek pudrowy róż też strasznie lubię :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*