poniedziałek, 1 lutego 2016

SNEAKERSY NA KOTURNIE

Witajcie ! 
Jak tam po weekendzie ? Mi zleciał  dość szybko i teraz tylko  czekam na następny i dwa  dni szkoły . 
Dzisiaj przedstawiam Wam buty na koturnie , uwielbiam taakiego typu buty . 
Sama nie mogę się zdecydować jakie wybrać    .
 Jakie Wam wpadły w oko ? 
Zastanawiam się nad jedną parą ale trudny wybór  ! ;)

Czarne sneakersy  klik ; 


Czarne z ćwiekami klik ;

Złote sneakersy  z ćwiekami  klik
 Białe sneakersy z ćwiekami  klik

Wszystkie buty znajdziecie na stronie czasnabuty . 
Miłego tygodnia ! 

25 komentarzy:

  1. Drugie świetne ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. białe jakie genialne ! :OOO i czarne obie pary tez bardzo fajne :)

    również obserwuje :* :)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy model bardzo mi się podoba, mam kilka par tego typu butów :) Są bardzo wygodne, można w nich przejść kilometry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram :) jedyne wysokie buty które są przyjemne w chodzeniu

      Usuń
  4. Pierwsze są świetne ;)

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam! mam dwie pary i chętnie przygarnęłabym kolejne;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam w linki, bardzo fajne fasony butów :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Zaraz odwiedze Twojego bloga ;*

      Usuń
  7. widać, że blog pozwala Tobie rozwijać swoją pasję :) Twój blog jest cudowny , widać,że każdy post jest przemyślany i wykonany idealnie :)
    oby tak dalej !!

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Generalnie nie podobają mi się takie sneakersy u mnie, ale te złote wyglądałyby super do takiej casualowo eleganckiej stylizacji :)

    http://www.moniquerehmus.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ; )
      ja uwielbiam takie sneakersy ;8

      Usuń
  9. Świetne buty! Strasznie mi się podobają takie modele i mam już nawet jeden upatrzony w kolorze czerwonym :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*