sobota, 20 lutego 2016

MENTOS POLAND

Dzień dobry !
 Dzisiaj troche Wam posłodzę ale tylko na temat mentosów ponieważ bardzo  je uwielbiam i chciałam Was zaprosić do ich spróbowania ale pewnie już wszystkie miały tą przyjemnośc smakować je . Tutaj  mentospoland 
możecie śledzić instagram firmy Mentos i być na bierząco z informacjami , smakami jak i konkursami .
Najbardziej przypadły mi do gustu smaki czekoladowe i z białą czekoladą  , pycha .
Próbowałyście ?  jakie są wasze ulubione ? ;)








22 komentarze:

  1. Wszystkie uwielbiam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogolnie wszystko co słodkie uwielbiam ;p

      Usuń
  2. Lubię mentosy, nowych jeszcze nie jadłam. Póki co mam detoks od kupnych słodyczy i nadmiaru cukru, więc zadowalam się domowymi łakociami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam ale czasami się skusze na takie słodkie :)

      Usuń
  3. Słodkości :3
    Moze wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mentosy ♥ Najlepsze są toffi !!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam owocowe :D
    a tych czekoladowych jeszcze nie jadłam :c

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam mentosy.
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam mentosy :) w dzieciństwie ciągle je mogłam jeść czy to owocowe czy miętowe :D z tych nowych to bardzo mi podpasowały te toffi z białą czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ; ) w dzieciństwie cały czas jadłam miętowe ; pp

      Usuń
  8. Uwielbiam je... Szkoda, że jestem na diecie... :(
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem ale mam mały pojemniczek słodkiego i czasami zajrzę do niego ;p

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*