wtorek, 9 lutego 2016

KREACJA WALTERA MENDEZ NA ŚCIANCE Z JOANNĄ KRUPA

Dla innych zbyt odważna dla innych idealna . Mowa tutaj o kreacji Joanny Krupa od Waltera Mendeza  , która pozując na ściance ubrana jest w przecudowną sukienke z seksownym dekoldem. 
Jakie wy odnosicie wrażenia ? Dla mnie sukienka jest  świetna
Połączenie różu z koronką i szpilkami hematyt tworzą wspaniała całość .
Jak dla mnie kreacja jest na plus ! 
Jedynie cena jest  bardzo wysoka. 
Znajdziecie ją tutaj ;  paris-cocktail





18 komentarzy:

  1. Joanna Krupa jest prześliczna i co by nie ubrała i tak świetnie wygląda :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanna Krupa jest prześliczna i co by nie ubrała i tak świetnie wygląda :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Joanna Krupa zawsze świetnie wygląda :D

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjawiskowa kobieta w przepięknej sukience :)
    zgadzam się z koleżanką wyżej ...co nie ubierze i tak zawsze wygląda idealnie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z Tobą, sukienka jest przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna jest! ale gdybym ja ją miała ubrać zmniejszyłabym ten dekolt :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miazga :) Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna sukienka!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post:) Najbardziej w tej stylizacji podobają nam się buty:) Choć to sukienka robi cały efekt WOW:) Zapraszamy do nas: www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za Joanną krupą ale sukienka ciekawa, jednak nie mój kolor. Wydaje mi się, że widziałam taką czarną u Maffashion ;)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/02/co-nadaje-sens-mojemu-zyciu.html

    OdpowiedzUsuń
  11. what a lovely post my dear
    her Dress is so pretty, she is such a natural beauty
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing dress ^^ she look wonderful!

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*