poniedziałek, 15 lutego 2016

KOLOROWO W POKOJU ?

Witajcie !
Jak tak po walentynkach ?
Ja spędziłam je z  Moim Skarbem w kinie , wybraliśmy się na film " Planeta singli " Super film ! Polecam , cała sala się uśmiała i oczywiście u mnie nie obyło się od płaczu pod koniec seansu . Z chęcią bym wybrała się jeszcze raz.
Dzisiaj przychodzę z postem na temat pokoju , sypialni  , a mianowicie czy lubicie wystrój klasyczny czy raczej lubicie kolorowe wnętrza  ?
Ja chce coś zmienić i postanowiłam , że zaczne od łóżka .
Na stronie  zo-han.pl znalazłam super poduszki i również inne gadżety . Chce powolutku w mój pokój wprowadzić jasne , cieplutkie , słodkie kolorki . 
Upolowałam kilka poduszek  ;







Miłego Tygodnia !

10 komentarzy:

  1. świetna ta ostatnia podusia :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 4 podusia najładniejsze są według mnie :) też byłam w kinie na planecie singilii, fajny film :)
    www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodzie podusie <3

    www.patryczko.blogspot.com :*
    U mnie stylizacja Walentynkowa ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozycja nr 2 mi się podoba bardzo! :) / C.

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne te poduszki *_* Moje serce zdobyła poduszka nr 1 i 2 :) Ja też zastanawiam się nad zmianą wyglądu pokoju, wydaje mi się że połączenie klasycznego stylu z kolorami może dać ciekawy efekt :) Pozdrawiam izabelarejman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszka z aparatem to coś z pewnością dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszka z aparatem mnie oczarowała, jest mega :3

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam iść na ten film ale nikt ze mną nie chce iść haha

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. poduszka z aparatem pasowałby do mojego wnętrza, piękna ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*