wtorek, 9 lutego 2016

13 TYSIĘCY WYŚWIETLEN I WYNIKI KONKURSU

Witajcie ! 
Chciałabym Wam podziękować  za 13 tysięcy wyświetleń na blogu ! 
Bardzo się cieszę z tego powodu  i mam nadzieje , że będzie Was coraz więcej . 
Dzisiaj przychodzę z wynikami konkursu , który zorganizowałam na blogu   Pierwsze blogowe rozdanie 
Wylosowałam trzy osoby. Podaje emaile i prosze  z danymi do wysyłki na kasiaposlednik@gmail.com

1.ema9088@buziaczek.pl 

2. mara180893@gmail.com


3.akasha162@interia.eu

Dziękuję , że wzieliście udział w konkursie bardzo mi miło  ! 





Chcecie drugi konkurs ? ;* 


10 komentarzy:

  1. piękna ! :*


    www.patryczko.blogspot.com u mnie post z moja kolekcja case na telefon :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wygranym :) świetna bluzaaaa :)
    www.marijory.blogspot.com zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiego rozwoju bloga i tylu wyświetleń :) Wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :)))
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*