niedziela, 3 stycznia 2016

ZESTAWY Z DOMODI

Witajcie w nowym roku ! 
Życzę Wam wszystkiego dobrego ,dużo zdrówka i dużo szczęścia ! 
Dzisiaj pokaże Wam moje cztery  stylizacje , które  stworzyłam na domodi  .

Pierwsza to stylizacja idealna na studniówkę - połączenie czerni z czerwienią z dodatkiem złota .
Długa suknia na studniówkę jak najbardziej wskazana  . 
kto się wybiera w tym roku ?




















 

Druga stylizacja to  jak dla mnie styl cukierkowy - połączenie pudrowego różu z szarością . 
Lubicie takie połączenia ? 

Trzecia stylizacja bardzo elegancka a zarazem klasyczna - połączenie bieli i czerni z malutkim akcentem czerwieni w tym wypadku bucików .
Ostatnią czwartą stylizacją jest  minimaliz połączenie czarnych spodni z szarym sweterkiem w połączeniu z cukierkowym płaszczykiem . I idealnie współgrające z nimi buciki Korsa . Moja najlepsza stylizacja , sama bym taką z chęcią przygarnęła <3  
 Wszystkie ubrania i dodatki znajdziecie na domodi 
Jaki bardziej styl do  Was pasuje  ? elegancki , sportowy czy może lubicie łączyć te dwa ze sobą ? <3 
Miłej niedzieli ! 

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne stylizacje, w moim stylu jest chyba najbardziej ta druga :D
    Jestem tu pierwszy raz, ale od razu mi się spodobało! Obserwuję :)
    Szczęśliwego nowego roku!
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Również szczęśliwego nowego roku :)
      Zaraz zerkne na twojego bloga <3

      Usuń
  2. Fajne stylizacje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*