wtorek, 12 stycznia 2016

RATUNKU ! CO JEŚĆ MIĘDZY POSIŁKAMI ?

Witam ! 

Przed dietą jadłam wszystko  i piłam wszystko    kiedy tylko chciałam z nudow , z denerwowania , na poprawę  humorku , " tego jeszcze nie jadłam" wieć praktycznie cały czas bo zawsze była jakaś wymówka . 
Dzień  1 diety ;   zjadłam drugie śniadanie o 10.00  i  ok   godziny  11.30 dręczyłam się pytaniem co mam zjeść ? przecież obiad dopiero o 14.00 .
No właśnie co zjeść? Dobrze , że mój chłopak mnie w tym wspiera więc pierwszy sms  był do niego ; Kochanie jestem głodna co mam zjeść obiad dopiero o 14 .00 !?  
Oczywiście odpowiedź była taka , że  warzywa i owoce oraz jeśli chce to  płatki kukurydziane . 
Zjadłam 3 malutkie madarynki następnie obiad 0 14,20 .
  Dopóki mam dostęp do mandarynek będę je zastępować zamiast    batonów , cukierków , chipsów czy innych słodkości jak było to przed dietą .. 
Jest to pierwsza moja taka  dieta w życiu i dopiero małymi krokami rezygnuje , a raczej ograniczam słodkie , ktore tak bardzo Uwielbiam !  
Macie jakieś sposoby ? chętnie się dowiem i zastosuje . 
Wczoraj zrobiłam ciasteczka fit bez cukrów  jak najdzie mnie ochota na słodkie również  będę je podjadać . 


 Niestety jakoś zdjęć fatalna przed świetami dałam mój aparat do naprawy i czekam z niecierpliwością na wiadomość  od firmy ! Chce wkońcu mieć porządne zdjęcia . 




Miłego dnia ! 

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam mandarynki! Wszyscy stosują diety, ja chyba też powinnam, ale nie potrafię się przełamać!
    Mój Blog - klik
    Pędzle do makijażu - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym nie potrafiła dlatego wizyta u dietetyka mi pomaga :)

      Usuń
  2. Ja też lubię słodkie, ale można jeść zdrowo i słodko:) np ja robię sobie płatki owsiane z jogurtem naturalnym i bananem. wszystko zdrowe a banan daje wystarczająco słodkości, polecam :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro w mojej diecie jest jogurt naturalny ! Na pewno go zmieszam z jakimś owocem :*

      Usuń
  3. Diety, raczej nie są dla mnie, ja zawsze lubię sobie coś słodkiego podjeść
    Nowy post, serdecznie zapraszam
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chce się zgubić kilka kilogramów to dieta wskazana :)

      Usuń
  4. Tez muszę przejść chyba na dietę. A mandarynki uwielbiam. Na pewno lepsze od batoników :)

    Pozdrawiamy gorąco i zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    + obserwujemy, bo blog bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. matko te ciaeteczka musze wkoncu zrobic :D widzialam gdzies kiedys tez pomysl z batonami :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jem mandarynki między posiłkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie za bardzo lubię mandarynki, a moja siostra uwielbia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam :)
      Zaraz odwiedze Twojego bloga :*

      Usuń
  8. Ja jem co 3h regularnie 5 posiłków, o 10 śnidanie, 13 obiad itd. Rzadko między posiłkami coś jem ;) I też powinnaś tak robić, wtedy nie będzie musiała jeść między posiłkami, bo teraz masz za duże przerwy między daniami.

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dieta to coś na co decyduję się już długo, ale coś nie wychodzi ;d
    A mandarynki uwielbiam!

    http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com/coś o podróżach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. idealny post dla mnie :P
    akurat zaczynam zmieniać stosunek do swojego odżywiania

    ________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  11. Między posiłkami jem najczęściej banany, lub kanapki z razowego pieczywa.
    Szczerze mówiąc nie dałabym rady wytrzymać na jakiejkolwiek diecie, bo za bardzo lubię jeść, ale za to staram się zdrowo odżywiać, jednak słodyczy nie potrafię sobie odmówić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie potrafie ; ( za bardzo je uwielbiam ;)
      ale jakoś daje rade ; *

      Usuń
  12. Kocham mandarynki :) Spróbuj może wafle ryżowe, zaspokajają głód :) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://queen-ofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj sprobuje ;)
      Zaraz zerkne na Twojego bloga <3

      Usuń
  13. Mandarynki potrafię jeść kilogramami . Kocham , kocham je ♥

    Obserwujemy ? Ja już :)

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo ;) nigdy nie mam ich dosyć;)
      ZAraz zerkne na Twojego bloga ;*

      Usuń
  14. batoniki między posiłkami czy inne tego typu smakołyki to mój ogromny problem.. o ile w domu są owoce to jakoś daję radę, ale jak się zapomni kupić to katastrofa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam taki problem ale już mi przechodzi;)

      Usuń
  15. Ja już nie jem słodyczy od początku stycznia, czyli teraz będą 2 tygodnie. Nie miałam czekolady w ustach już dłuuugi czas i jeśli mogę Ci coś polecić, to z pewnością sok z pomarańczy! Piję codziennie, czasem na drugie śniadanie, czasem jako podwieczorek i uwielbiam tę dawkę energii jaką mi daję :) Plus to same witaminy! A jak bardzo nachodzi mnie ochota na słodycze, to jem zazwyczaj płatki Fitness, które i tak są wystarczająco słodkie, by mnie nasycić.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Pani dietetyk odradziła pić takie napoje ; )

      Usuń
  16. Ach kiedyś sie odchudzałam i w sumie czasami to były "tragiczne" dni :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek z pierwszego selfie śliczny ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*