wtorek, 26 stycznia 2016

PRZEGLĄD KLASYKÓW WIOSNA / LATO

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z malutkim przeglądem butów na wiosne / lato . 
Dzisiaj było tak  cieplutko , że spokojnie można było ubrać wiosenne buciki . Zreszta widziałam kilka dziewczyn , które miały  już ubrane adidasy .
Jeśli któraś z Was ma albo miała takie buty przedstawione na zdjęciach  to proszę o komentarz  z opinią czy warto kupować  . 

1. 
BUTY ADIDAS SUPERSTAR J C77154    klik


2.  Szpileczki ( pewnie ubiore je  tylko raz ale zawsze marzyłam o takich szpilkach zastanawiam się tylko nad  kolorem czarnym bądź czerwonym  )



3.   
TRAMPKI CONVERSE CHUCK TAYLOR ALL STAR CT OX 3J238 klik
  

4. BOTKI FASHION JOËL DIAMOND A983-1 CZARNY

W tym roku postawiłam na   klasyki <3 
Jakie Wy lubicie  ? 
 albo macie swoje wymarzone buty ? 
Pozdrawiam !
   

36 komentarzy:

  1. ze wszytskimi trafiłaś ! :))
    chociaż nie chodzę w szpilkach , zakładam je tylko okazyjnie (wesela czy cos innego uroczystego ) są piekne i uwielbiam szpilki , jak kobiety nosza :)
    Botki są trafione w 100 % dla mnie :)))
    wspolna obserwacja ? :)))
    http://pazzz21.blogspot.com/

    ja juz obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo rzadko ubieram szpilki :)
      Ale muszę miec jedne z tych ! Bo ciągle mi po głowie chodzą.
      Zaraz zerkne na Twojego bloga :*

      Usuń
  2. wszystkie fajne, ale różowe trampki najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      Dziękuje za odwiedziny na moim blogu !

      Usuń
  3. Adidasy i botki mega *_*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się praktycznie wszystkie buty podobają ! Aż cieżko było wybierac :)

      Usuń
  4. Też planuję kupić jakieś fajne adidasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja rowniez poluje na conversy ;) mysle tez o białych reebokach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. omg! czerwone szpilki ♥
    Poklikałam Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba bylo klikać w linki ale dziękuje ! :)

      Usuń
  7. Superstar to jedne z niewielu sportowych butów,które naprawdę mi się podobają. Obserwuję ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podobają :)
      Dziekuje za obserwacje :*

      Usuń
  8. Pierwsze adidasy są świetne i te różowe conversy.
    Jeśli możesz kliknij u mnie i
    weź udział w konkursie w przedostatnim poście, gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl
    Monika z bloga http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwone szpilki! :)

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie poluję na te adidasy ♥

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja standardowo szpileczki, koturny, balerinki, conversy i klapeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szpilki rewelacyjne!:)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te botki są przecudowne! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam swoje botki na szerokim obcasie, w których mogę wręcz biegać. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Superstary są śliczne i w połączeniu z czarnymi spodniami wyglądają prześlicznie :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwone szpilki są zabójcze! Szkoda, że nieziemsko niewygodne!

    OdpowiedzUsuń
  17. superstary i conversy nie zawodne ♥ Wiosną będę polować na kolejne pary :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne superstary *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Superstary są boskie <3
    Niestety ja nie umiem chodzic na wysokich szpilkach dlatego takie buty w moim przypadku odpadają, jednak tobie radziłabym czarne <3 :D !!

    emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor trampek! jaram sie, sama na takie poluje :D
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. czerwone szpilki i różowe conversy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Z conversów moim ulubionym kolorem są białe i bordowe :) A szpilki wybrałabym czarne - uniwersalne :) Sama mam w kolorze czarnym, a drugie w nude :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne klasyki, ale dla mnie najlepsze Superstary :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*