piątek, 8 stycznia 2016

PIERWSZA WIZYTA U DIETETYKA

Witam !
Jak tytuł posta wskazuje chce Wam przedstawić jak wygląda wizyta u dietetyka. Wybierając się pierwszy raz byłam zestresowana ! Ale już mówię  , że nie ma czym.
Do Pani dietetyk wybrałam się 5 stycznia , a zapisywałam się gdzieś w połowie grudnia. Gdy weszłam do gabinetu zobaczyłam miła,  uśmiechnięta Panią i od razu stres znikł. Na początku Pani zapyta się jak nazywamy i co nas do niej sprowadza   - ja tutaj kompletnie nie widziałam od czego zacząć mówić . Więc tylko powiedziałam  , że chciałabym uzyskać informacji na temat mojego ciała , diety i tego czy mam nadwage bo z taką myślą szłam. Pani Natalia sama zadawała dużo pytań więc nie musiałam aż tak od siebie dużo mówić .



1 punktem jest badanie : mierzymy wzrost i stajemy na wadze ( gołe stopy)   specjalna do pomiaru  i Pani poprzez to mierzy nam ile mamy nadwagi,  ile tłuszczu.  Na ile lat czuje się nas organizm ile dziennie kalorii powinien przyjmować nasz organizm  .
U mnie było to tak :
Wiek 21 lat
Waga : 71.8 kg
Tłuszcz kg : 28 kg ( najwięcej mogłam mieć 23 kg )
Dziennie kcl do spożycia:  1450 kcl
Metabolizm ( wiek organizmu )  36 lat ( tutaj zdecydowanie masakra .. )


2 etapem jest  ustalenie godzin w jakich będziemy jeść ;
7.00 Śniadanie I 

 10.00 Śniadanie II
14.00  Obiad
17.00 podwieczorek
20.00 kolacja. 


Co do godziny   kolacji-  też się zdziwiłam , że o takiej godzinie będę mogła jeść  , gdzie ciągle się czyta czy słyszy że po godzinie 18 nie można już jeść. Nie prawda , od Pani Natalii uzyskałam informacje , że kolację powinno spożywać się  conajmiej 3 godziny przed snem czyli jeśli chodzisz spać ok 22 to kolacja jest ok 19 :)
Zdecydowałam się na jadlospis za 50 zł na cały tydzień (  razem z badaniami  zapłaciłam 100 zł)   ale będę go stosować przez dwa tygodnie. Czekałam dwa dni na cały jadłospis gdzie dostałam go na emaila  . 

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o wizycie u dietetyka  co trzeba przygotować i jeszcze więcej to zapraszam 
Droga do siebie  znajdzicie tam wiele ciekawych informacji 😘😘 







Od poniedziałku ruszam z dietą. Co najważniejsze jeszcze muszę ćwiczyć 3 razy w tygodniu ! 

A Wy macie jakieś swoje diety , ćwiczenia ? Ile już utrzymujecie zdrowy tryb życia ? :) 
Miłego piątku !

27 komentarzy:

  1. Ja wgl nie utrzymuję :D powodzenia ;D
    grlfashion.blogspot.com
    mogłabyś poklikac w linki u mnie w nowym poście ?:D
    Obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taka figura <3
      Zaraz poklikam i zaobserwuje ! :)

      Usuń
    2. Aż za chuda xD Obserwuje :D

      Usuń
  2. Życzę dużo silnej woli w trzymaniu diety!
    Ja ćwicze w domu i staram się ograniczać fast foody i gazowane napoje 😄 dzieki za miły komentarz u mnie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz przeczytałam że jesteś z okolic trójmiasta, to tak jak ja!

      Usuń
    2. Oo :) ale miłe zaskoczenie .!

      Usuń
  3. Ja ćwicząc z Mel B schudłam 23 kg także polecam, bardzo fajne ćwiczenia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ;) to bardzo dużo ;)
      ja mam w planach 10 kg .
      Zaglądam na bloga i obserwuje ! ; *

      Usuń
  4. super sprawa z dietetykiem naprawdę :)
    życzę ci pwoodzenia w diecie :D
    ja osobiście chodzę na siłownie lecz nie systematycznie bo muszę tam dojeżdżać a nie zawsze mam jak albo mi sie nie chce ;c a diety nie umiem utrzymać pracując na kuchni :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety też nie umiem ale teraz musze się wziąć za sibie ;)
      pracuje w sklepie spożywczym i ciężko będzie ale jakoś dam rade .
      A na siłownie jakoś nie mam odwagii ;p

      Usuń
  5. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz również staram się rozsądnie jeść, ale nie korzystam z usług dietetyka, czytam różne propozycje w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już jutro zaczynam dwu tygodniową diete !

      Też kiedyś czytałąm dużo w internecie ale nie miał mnie kto pilnować i tak zaczełam jeść dużo i niezdrowo ;p

      Usuń
  7. Powodzenia w dążeniu do celu! :)
    Najważniejsza jest motywacja :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem szczupła, ale marzę o takim pięknym umięśnionym ciele i w lutym zapisuję się na siłownie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi by się przydał dietetyk! Ale nie wiem czy bym się pilnowała
    Zapraszam do siebie i obserwacji
    Mój Blog - klik♥
    Prostowanie włosów - klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie dlatego wybrałam się do Pani dietetyk ;) są wizyty kontrolne i trzeba się pilnować !

      Usuń
  10. kolacja max o 18 to jedna wielka bzdura i nie rozumiem czemu jeszcze o tym piszą! je się ok 3-4 godziny przed snem, głodzenie się przed snem wcale nie pomaga w odchudzaniu;) ja co prawda u dietetyka nie byłam, ale sama sobie układam dietę i działa;)a regularne jedzenie to podstawa.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zaczęłam ćwiczyć z Natalią Gacką polecam :)
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :) ja sama w domu ćwiczę i do tej pory przynosi to efekty. Zapraszam do mnie :) http://mikastylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*