czwartek, 21 stycznia 2016

OBSERWACJA ZA OBSERWACJE ? CZEMU NIE

Witajcie ! 
biało , biało biało . Wkońcu mamy wymarzony i długo wyczekiwany śnieg  . W sumie to się ciesze pomimo tego , że trzeba szybciej wychodzić z domu aby samochód odśnieżyć . Ale nie o tym teraz chce pisać 
nawiązując do tematu  chce poruszyć temat obserwacja za obserwacje . Dużo blogerek tego nie uznaje , ja owszem  uznaje ; ) 
Nie chodzi mi tutaj o to ,że jak zaobserwowałam jakiś blog to zaraz licze na rewanż . Jeśli blog się podoba to ok , jeśli nie to odpowiedź prosta . 
Jeśli dostanę w komentarzu pytanie czy obserwujemy najpierw zaglądam na bloga czytam kilka postów i potem decyduje czy blog mi się podoba czy nie czy zaobserować czy też nie . 
 Proszę abyście pisali tutaj pod wpisem jeśli obserwujecie mojego bloga i umieścili link do waszego . Chętnie poodwiedzam i poczytam ciekawe wpisy ;)



  






Proszę o szczere obserwacje ;*

32 komentarze:

  1. Ja kurcze ciągle mam mieszane uczucia i odczucia odnośnie tego. Z jednej strony-tak jak piszesz, to coś poniekąd zupełnie normalnego i uczciwego, jeżeli potem obie strony odwiedzają się uczciwie i komentują swoje posty; z drugiej-bardzo łatwo doprowadzić do sytuacji kiedy będziesz miała 200/300? Obserwatorów "słupów" a komentatorów może z 10 osób.
    No i klasyczny paradoks-kto ma zacząć obserwację żeby druga strona się rzetelnie wywiązała z zasady wzajemności i też zaobserwowała ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ale liczę na uczciwe obserwacje :) i nie rządam od razu obserwacji mojego bloga bo np. Ja zaoberwowałam pierwsza .
      Pozdrawiam ! :*

      Usuń
  2. Ja tam nie jestem przeciwniczką tego :d jest to dobry sposób na rozpoczęcie blogowania bo wiadomo że na początku jest cieżko ;) Oczywiście trafia się na ludzi którzy sami proponują a następnie się nie odwdzięczają ;/ ale coz.. zawsze jest to jakaś szansa na zdobycie czytelników :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obserwuje blogi, które mnie czymś zainteresują (tak jak np. Twój) ale nie oczekuje, ze każdy kogo obserwuje będzie robił to wzajemnie ;) Powiem szczerze, że wole mieć mniej obserwatorów, ale takich którzy faktycznie czytają to co pisze niż 1000
    ale tylko w liczbach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne mądre i zdrowe podejście, obserwacja za obserwacje może być też przecież po prostu miłym gestem bo oba blogi sie pdoobają. Ja obserwuje ciebie i zapraszam też do mnie oczywiście :3
    plus bardzo fajny szlafrok :D też musze sobie podobny sprawić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ; )
      zarazerkne na Twojego bloga ; *
      szlafrok dostałam pod choinkę ; )

      Usuń
  5. I prawidłowe podejscie :) powodzenia w rozkręcaniu bloga! :D ja obserwuje <3
    ps śliczna różowa kurteczka! :D
    zapraszam do mnie :) byłoby mi miło gdybyś klikneła w linki u mnie :D bardzo by mi to pomogło :)
    www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie kazdy blog jest czymś świetnym. Myśle że kazdy robi to bo lubi wiec bardzo dużo blogów obserwuje.

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem tego zdania ! Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz odwiedze Twojego bloga ;)
      Jeśli mi się spodoba zostane ! ; )

      Usuń
  8. Ja również robię tak jak ty! :)) Podzielam Twoje zdania, w sumie czemu nie? Ale najpierw blog musi mnie zainteresować ^^

    Pozdrawiam ♥http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jestem sama ; )
      Również pozdrawiam !

      Usuń
  9. Każdy wie jak ciężko się zaczyna blogować. Sukces sam nie przyjdzie i trzeba się jakoś promować. Jak najbardziej jestem zwolenniczką obs/obs- jednak, tylko wtedy kiedy wiem, że to co robię podoba się drugiej osobie i nie chodzi tylko o liczbę obserwatorów.
    Zaczynam obserwować http://domkaa-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ; ) popieram ;*
      lece zajrzec na Twojego bloga !

      Usuń
  10. Ja jestem za tym ale też za tym żeby później wchodzić na swoje blogi i komentować czytać swoje posty itp ;)
    ale tez nie zgadzam się jak np widze jakiś blog na temat który mnie nie interesuje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ; ) też właśnie wchodzę i komentuje blogi które obserwuje ;)

      Usuń
  11. świetne zdjęcia.
    Owszem jeśli później wchodzimy na swoje blogi w komentujemy to taka obserwacja ma sens, jeśli blogi wspólnie przypadną do gustu :) Ja już obserwuję i zapraszam Cię do mnie.
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) dziękuję !
      zaraz odwiedze Twojego bloga ;*

      Usuń
  12. Na moim blogu pewnie połowa osób to tacy co mi taką umowę zaproponowali, było ich jeszcze kilka, ale po jakimś czasie zrezygnowali z obserwacji, a ja nadal ich obserwuję. To mnie trochę irytuję. Widać, że tym osobom zależy tylko na "fejmie" i chcą za wszelką cenę mieć mnóstwo czytelników.
    Zauważyłam jeszcze, że jest wiele osób które mnie nie obserwują, ale oglądają moje wpisy i zostawiają komentarze. To jest zdecydowanie dla mnie ważniejsze niż takie puste obserwację. Ja nikogo do tego nie namawiam i liczę na własną chęć zaobserwowania. I każdej osobie się odwdzięczam, jeśli tylko zostawi komentarz bym mogła ją znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też spotkałam kilka takich osób ; )
      Ale juz nie wnikam kto to ; )

      Usuń
  13. Szczere obserwacje są najważniejsze, ale ciężko teraz o nie. Niestety.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako;Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do tej pory ciężko mam zrozumieć co kieruje osobami, które akceptują obs=obs. :)To bardzo bez sensu według mnie
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  15. mi jak spodoba się blog to z chęcią go zaobserwuje a jak nie to nie, nie lubię mieć u siebie blogów na które wiem, że i tak nie będe wchodzić a tylko zaśmiecają liste ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. super kolor włosów :) !
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja obserwuję blogi tylko takie które mi się podobają. Twój jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*